MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Nekron - 27.11.13 - klo 14:27

Otsikko: True Name Nemesis+The abyss?
Kirjoitti: Nekron - 27.11.13 - klo 14:27
Eli tnn on nimennyt minut ja minulla on abyss, voinko tuhota sitä omassa/vihun upkeepissa?

Koetan selventää hieman, pelaaja A omistaa abyssin ja pelaajalla B on tnn. Kuoleeko tnn pelaajan B upkeepissa jos hänellä ei ole muita ukkoja ja tnn:ssä ei ole mitään kiinni. Entä Kuoleeko tnn jos siinä on prot musta, Entä jos tnn on nimennyt pelaajan A, Entä "judge keksii jotain tyhmää tähän"
Otsikko: Vs: True Name Nemesis+The abyss?
Kirjoitti: luma - 27.11.13 - klo 14:32
The Abyssilla ei voi targetoida mitään, jolla on protection mustalta/enchantmenteilta/The Abyss -nimisiltä korteilta/The Abyssia kontrolloivalta pelaajalta/keksi jotain tyhmää tähän.

Bonusinfo: vastustaja ei voi myöskään valita targetiksi omaa olentoaan, jolla on hexproof, koska abilityn kontrolloija on edelleen The Abyssin kontrolloija, vaikka joku muu valitseekin abilityn targetin.