Jos MtGO:ssa olisi joku Sealed/Pauper liiga systeemi jota voisi pelata yhden pelin silloin kun on aikaa, kuten tuo HS arena, niin voi olla että loppuisi HS:n pelaaminen. On se mätky sen verran parempi peli.
Minun mielestä secondary marketin puuttuminen on paras asia tässä pelissä.
En keksi kyllä yhtään pelaajan kannalta hyvää puolta tästä, joten olen kiinnostunut kuulemaan, mitä hyvää asiassa näet.
En keksi kyllä yhtään pelaajan kannalta hyvää puolta tästä, joten olen kiinnostunut kuulemaan, mitä hyvää asiassa näet.
Se että parhaimmatkin legendaryt maksaa 1600 dustia, ja paskimmatkin legendaryt on 25% parhaiden arvosta. Secondary marketilla jouduttaisiin luopumaan koko crafting systeemistä. Lisäksi nopeasti kasvavassa marketissa tarjontaa ei ole riittävästi, kun legendaryjä on joka (~30?) boosterissa. Hirvittää ajatella minkä hintasiksi top 5 legendaryt kiipeäisivät...
1600 dustia on aivan helvetisti. Sen saamiseksi pitää pistää puolet kokoelmasta palasiksi ja silloinkin saa vasta yhden legendaryn. Craftaus ei millään tavalla helpota legendaryjen saamista vaan päin vastoin vaikeuttaa sitä verrattuna secondary markettiin.
1600 dustia on tavallaan paljon, mutta kyllä mulla kelpais, jos voisin vaihtaa 4 Champion of Stray Soulsia yhteen Brimaziin.
Huomaa, että tuolla saat vain yhden sopivan legendaryn. Jos tarvitkin vaikkapa kaksi, niin sulla pitää olla 8 roskalegendaa. Ja mitä silloin, jos haluatkin pelata jollain erilaisella dekillä? Et saa vaihdettua niitä legendoja 1-1, vaan aina menevät 4-1. Käytännössä siis et voi vaihtaa dekkiä, vaan olet lukittu niihin dekkeihin, joihin hankitut legendat sopivat. Sehän tuosta nykysysteemistä juuri tekee rahastavan, että täytyy omistaa jokainen kortti, jotta voi pelata monipuolisesti dekkejä. MtGssä esim. voit vaihtaa dekin melko pienellä vaivalla toiseen, sillä se valmis dekki on usein about saman arvoinen kuin se, mihin haluat vaihtaa, eikä Heartstonemaisesti neljäsosan arvoinen.
Secondary marketin puute on harmittaa, sillä se on aivan puhdas rahantekoratkaisu ja sellaisena sitä ei voi hyväksyä. Joo, peli on F2P, mutta oisivat sanoneet edes suoraan, että katteet tippuvat liian alas, jos pelaajien välinen kaupankäynti sallitaan. Nykyisellään hymistellään jotain käsittämätöntä sontaa ja sokeakin näkee, että valhettahan se on.
Mua vähän hämmästyttää millä logiikalla rajanvedon saa tehtyä juuri tähän kohtaan, kun jo sekin että kortteja ylipäätään joutuu erikseen keräämään on aivan puhdas rahantekoratkaisu jota en hyväksy.
Mua vähän hämmästyttää millä logiikalla rajanvedon saa tehtyä juuri tähän kohtaan, kun jo sekin että kortteja ylipäätään joutuu erikseen keräämään on aivan puhdas rahantekoratkaisu jota en hyväksy.
No jos hyväksyy sen, että kyseessä on TCG, niin silloin niitä kortteja joutuu keräämään. Toki sekin on rahastusta, että kortit joutuu keräämään, mutta jos kortit olisivat heti saatavilla, niin silloin kyseessä olisi joku LCG ja suhtautuminen peliin aivan erilainen. TCGhen liittyy se keräily ja keräilyyn liittyy oleellisesti se, että voi vaihtaa niitä kortteja. Se, että tämä feature on poissa, harmittaa jonkin verran reilusti.
Mua vähän hämmästyttää millä logiikalla rajanvedon saa tehtyä juuri tähän kohtaan, kun jo sekin että kortteja ylipäätään joutuu erikseen keräämään on aivan puhdas rahantekoratkaisu jota en hyväksy.
No jos hyväksyy sen, että kyseessä on TCG, niin silloin niitä kortteja joutuu keräämään. Toki sekin on rahastusta, että kortit joutuu keräämään, mutta jos kortit olisivat heti saatavilla, niin silloin kyseessä olisi joku LCG ja suhtautuminen peliin aivan erilainen. TCGhen liittyy se keräily ja keräilyyn liittyy oleellisesti se, että voi vaihtaa niitä kortteja. Se, että tämä feature on poissa, harmittaa jonkin verran reilusti.
Jos hyväksyy sen, että kyseessä on TCG, niin eikö silloin ole jo valmiiksi hyväksynyt että peli on vammautettu rahastuksen vuoksi? Mulle tulee tästä vain entistä vahvemmin mielikuva, että hyväksyttäviä ominaisuuksia ovat tasan ne jotka MtG:n kautta on itselleen rationalisoinut. Itselleni tuo craftaussysteemi treidauksen paikalla on sivuhuomautus sen rinnalla että pelin todellinen hinta on obfuskoitu erikseen hankittavien korttien taakse, mihin taas pystyy upottamaan ihan tolkuttomasti rahaa (tai grindausta, mikä ei ole yhtään sen vähemmän pöljää).
En ole vielä pelannut pakkaa joka haluaa aloittaa pelin..
Areenassa on kylläkin fiilis että aloittaminen ei ole hyvä juttu, mutta muutoin mekaniikka tuntuu olevan hyvin tasapainossa.
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä? Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.
Itselläni Beta Clientti kaatuilee parinkymmenen minuutin välein ja on siten käyttökelvoton. Kaiken lisäksi noista on vaikea tehdä bugi ilmoituksia, kun mitään virheilmoituksia ei tule eikä kaatumiset varsinaisesti seuraa mitään selkeää kaavaa.
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä? Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä? Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.
Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä? Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.
Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.
Perusteluja?
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä? Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.
Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.
Perusteluja?
Teoriassa se pakan tekeminen siinä draftauksen aikana on hyvä idea, mutta käytännössä se oli tosi vaivalloista. Esimerkiksi sorttaus ei toiminut enää automaattisesti. Samoin kuin automaattipiilotuksia ei ollut, vaan piti viedä kortteja manuaalisesti sinne sidelle. Lisäksi asettelu on paljon heikompi kuin aiemmin ja koska ruudulla on paljon enemmän asioita kuin ennen, niin oleelliset elementit, eli kortit, ovat pienempiä.
Bonuksena sitten vielä toki se, että uudessa clientissä ei voi enää pitää chattia esillä, koska se on erillinen ikkuna eli koko ajan jonkun toisen elementin päällä. Aiempi systeemi, jossa sille oli fiksattu paikka, oli huomattavasti parempi.
Kaipaisin oman kokoelmaan sellaista vaihtoehto missä voisit heittää kortteja "roskiin", tai piilottaa ne jonnekkin. Pelaan vain stantardia niin siellä aina pomppaa turhia kortteja esille.Pistät vaan kaiken ei halutun tradettavaksi ja meet botille jossa sanotaan että se ostaa kaiken ja kirjoitat chattiin sell. Sillä niistä pääsee, tosin eipä niistä juuri mitään kostu mutta pääsee eroon. Toki kantsii hiukan kattella ettei mee mitään promodualeja 1 tixulla siinä samalla ne kun ottaa kaiken hyvänkin törkeään alihintaan.
Kaipaisin oman kokoelmaan sellaista vaihtoehto missä voisit heittää kortteja "roskiin", tai piilottaa ne jonnekkin. Pelaan vain stantardia niin siellä aina pomppaa turhia kortteja esille.Pistät vaan kaiken ei halutun tradettavaksi ja meet botille jossa sanotaan että se ostaa kaiken ja kirjoitat chattiin sell. Sillä niistä pääsee, tosin eipä niistä juuri mitään kostu mutta pääsee eroon. Toki kantsii hiukan kattella ettei mee mitään promodualeja 1 tixulla siinä samalla ne kun ottaa kaiken hyvänkin törkeään alihintaan.
Tommosta oon itekki kokeillu pari kertaa, mutta sanosin että semmmonen allin aggro versio vois tulla hyvin "budjetilla" niinku määzikissäkin. Ja se on hunterilla ehkä jopa paras kun classi abilityllä voi aina ampua shokkia päähän.
Eli perus commonit siihen
2x Leper gnome
2z Abusive Sergeant
2x Bluegll Warrior
2x Wolfrider
2x Timber Wolf
2x Animal Companion (tää on hyvä)
2x Unleash the Hounds (v**** mikä nimi ja ihan sairas lappu)
2x starving buzzard
2x Scavenging Hyena
Isot lihat on liian hitaita tähän, houndmasterit ja muut
haste beast ei tee mitään kun kaikella pitää muutenkin olla haste eli charge.
Unleash on iso combo kortti, mjutta muuten vaan käytetään hero abilityä ja mennään kaikella aina päähän.
Kill Command ja Arcane shot, usein Arcane Golem auttaa finishaamisessa.
Seasoni loppui ja uusi alkoi. Naputtelin itseni rankille 14 seuraavanlaisella listalla (pidemmällekkin olisi varmasti menty jos olisi aikaa pelata :)):
Murloc.dec siis kyseessä. Budjetilla mennään ja yhtään ainutta euroa en ole peliin laittanut. Areenaa grindannut aina, kun goldit olen saanut kasaan.
Seasoni loppui ja uusi alkoi. Naputtelin itseni rankille 14 seuraavanlaisella listalla (pidemmällekkin olisi varmasti menty jos olisi aikaa pelata :)):
Murloc.dec siis kyseessä. Budjetilla mennään ja yhtään ainutta euroa en ole peliin laittanut. Areenaa grindannut aina, kun goldit olen saanut kasaan.
Mä pelasin tolla aikalailla samalla listalla rankille 11 tossa joku aika sitten, epäilen hieman, että se on paikka jossa alkaa tulla kova raja vastaan. Metagame ja dekit siellä tasolla alkaa olla jo niin hemmetin hostile tolle läjälle, että ei ole enää ees hauskaa :)
The ideal candidate has experience in either attaining Legendary status in Hearthstone or has attained top 8 in a pro tour for Magic the Gathering.
Siitä töihin! (http://us.blizzard.com/en-us/company/careers/posting.html?id=140008U) Vaatimuksetkin ovat helpot ja keskenään täysin verrattavissa:Päivän ensimmäiset naurut tuli kyllä.LainausThe ideal candidate has experience in either attaining Legendary status in Hearthstone or has attained top 8 in a pro tour for Magic the Gathering.
Aijai, molemmat löytyis. Työpaikka vaan vähän kaukana :/