P1. Shadowflame on ok conssissa, mutta areenassa tuntuu vähän nihkeältä varsinkin kun ei tiedä miltä decki tulee näyttämään, helpohko doomguard.
P2. Tykkään poistoista, Ancient Brewmaster oli kyllä hyvänä kakkosena
P3. Ahistaa pelata Succubusta, 2-1 toiselle kun se tapetaan, hyi. Brewmaster oli windmillslam.
P4. Yeti, koska kuvittelen näkeväni niitä vähemmän, kuin kakkosdroppeja.
P5. Helppo Yeti.
P6. Conssissa hellfire ollut niin hyvä, että arvostin yli berserkin sitä.
P7. Culttimestari on jees, ja ei niitä hellfirejä kyllä multiplena taida tarvita.
P8. Ehkä Mechanic ois voinu olla parempi tässä, mutta otin taas Demonfiren.
P9. Harvest Golem, koska curve ei näytä vielä olevan kunnossa, miettisin toisen kerran jos olisi jo hyvä lowcurve.
P10. Sunfury, koska curve
P11. Molten Giant o jees Warlockin kanssa ja mountain giant ja Pit Lord ei oikein tunnu hyviltä muutenkaan.
P12. Dalaran Mage, koska löytyy jo vähän poistoa joka hyötyy tuosta magen +dmgsta, voodoo tohtori jotenkin meh.
P13. Commando, koska multiple Hellfire tuntuu vähän riskiltä.
P14. Acolyte of Pain, Curve vieläkään kovin kummoinen joten päädyin ottamaan yli cultti mestarin
P15. Fen Creeper, koska kaksi muuta on tauhkaa ja pidän Creeperistä paljon.
P16. Raid Leader, koska curve kusee.
P17. Brewmaster, koska curve.
P18. Flame Imp aika helppo, en pidä succubuksesta.
P19. Brewmaster aika helppo.
P20. Ravenhold Assassin, koska puuttuu loppupelin ukkeleita
P21. Shadow Bolt aika helposti otin yli drain lifen.
P22. Yeti o jees, ehkä Rocketeeriä ois voinu miettiä enemmänkin tästä.
P23. Scarlet Crusader koska kaks muuta on tauhkaa.
P24. Farseerin otin, ehkä Crusader ois ollu järkevämpi.. Jostain syystä vaan haluan ottaa eri efektejä, hmm.
P25. Riflemän, koska muut tauhkaa
P26. Yeti, koska liian hyvä, tosin tässä ehkä ois kandennu ottaa Silver Hand Knight.
P27. Shattered Sun Cleric aika helppo.
P28. Flame Imp, koska nelosdropit on täynnä
P29. Worgen, koska 4-dropit o täynnä
P30. Emperor Cobra, kaks muuta heikompia.