MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: TesTang - 18.08.14 - klo 00:18
-
Kuulin tuossa stoorin gp utrechtista, missä pelaaja A oli yrittänyt tuhota B:n faksia Golgari Charmilla. Judge rulasi tilanteen fizzleksi, vaikka pöydässä oli myös laillinen targetti. Olenko pihalla, vai eikös tuossa tilanteessa, kun moodi on selkeästi valittu, niin ole pakko targetoida laillista kohdetta. Mikäli laillista kohdetta ei ole, otetaanko spelli kokonaan uudestaan vai pakotetaanko pelaaja valitsemaan toinen moodi? Vai onko tosissan niin, että pelaaja forcataan tekemään laiton peliliike?
-
Mikäli todetaan, että Golgari Charmilla yritettiin epähuomiossa tuhota artifakti, peruutetaan takaisin tilanteeseen juuri ennen kuin se castattiin. Eli landit untappiin ja Charmi takaisin käteen.