MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Jhoku - 06.02.16 - klo 00:35
-
Eli olisi tällänen kysymys. Voiko Spawnsire of Ulamogin viimeisellä abilityllä pelata Emrakul, the Aeons Tornnin kentälle vaikka se onkin bännissä commanderissa? Spawnsire Of Ulamogin rulings ei sano mitään bännissä olevista korteista eli käsittääkseni antaa pelata mitä vain eldrazeja pelin ulkopuolelta.
Kyllä tämä luultavasti on todella tyhmä kysymys, mutta en voi vaan olla miettimättä, kuinka koomista se ois.
-
"Abilities which refer to other cards owned outside the game (Wishes, Spawnsire, Research, Ring of Ma'ruf) do not function in Commander unless the optional sideboard rule is in use. If sideboards are used, wishes and similar cards may retrieve sideboard cards."
Mutta aina voi houserulettaa.
-
Okei asia selvä.
-
Saisiko vielä kuulla mikä sääntö tuo on numeroltaan kun olen tuosta joutunut niin paljon vääntämään. Ironista että viimeksi kun tuo oli relevanttia edhssa kaveri löi pelin ulkopuolelta valehtelematta 60-90 eldrazia ja ironisinta oli että jos olisi tuonut sen 1-15 olisin vielä voinut voittaa. Kyseessä ei ollut edes infi mana kombo.
-
Tuosta (http://mtgcommander.net/rules.php) kun painat nappulaa Play, niin kohta 13.