MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Mysticsnake - 24.07.16 - klo 04:40

Otsikko: Madness
Kirjoitti: Mysticsnake - 24.07.16 - klo 04:40
Judge kuuleman mukaan Tampereella antanut prelluissa kuulua että madness ei ohittaisi virallisia timing restrictioneita esim. sorceryitä ja creatureita castattaessa.. kertokaapas nyt kuinka. eikö madness muka anna castata kyseiset kortit madness triggered abilityn resolvatessa? Eli vaikka vastustajan vuorolla ns.instanttina.

T. Keittiönpöytäjudge
Otsikko: Vs: Madness
Kirjoitti: Gagis - 24.07.16 - klo 08:38
Kuulija kuulee omiaan.

Teknisesti ottaen ei ole mitään sääntöä, joka kertoisi milloin mitäkin loitsuja EI saisi castata. On vain sääntö, joka antaa luvan castata loitsuja main phasella kun pino on tyhjä, ja toinen sääntö joka antaa luvan castata instantin kun sinulla on pelioikeus. Maddnessin ja muiden loitsujen castaamisesta puhuvien efektien antama lupa on ihan yhtä pätevä kuin nämä säännöt.