MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Pifase - 16.08.16 - klo 18:25
-
Miten Sword of Kaldra ja Basilisk Collar toimivat yhteen? Käyttääkö Kaldran miekan ablity stackkia?
Jos kretussani on samaan aikaan kiinni Sword of Kaldra ja Basilisk Collar ja ko. kretuni tekee damagea vastustajan kretuun niin saan tehdyn damagen verran lifeä ja vastustajan kretu menee exileen?
P.s. huomasin, että tästä aiheesta on jo ketju (https://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php?topic=6546.msg105401#msg105401) mutta ajattelin vielä varmistaa, kun tuo on 10 vuotta vanha.
-
Saat tehdyn damagen verran lifeä, mutta vastustajan creature ei mene exileen, sillä se kuolee deathtouchin takia ennen kuin Sword of Kaldran triggeri edes menee stackiin. Jos creature jotenkin selviää damagesta (esim. regeneroinnin tai indestructiblen takia), niin se menee exileen.
-
Kortin oracle textiin on myös lisätty reminder, josta asia selviää.
-
Kortin oracle textiin on myös lisätty reminder, josta asia selviää.
Kiitän. En huomannut katsoa oraclesta vaan pelkästään sieltä rulings -osiosta alhaalta.