11:13 < Rancid-> Stormis: 4/4 hexproof uncounterable, spells you cast can't be countered, permanents you control have hexproof
3/4 Hexproof, Trample, Islands don't untap during their controllers' untap steps.Tykkään choke-efektistä; se oikeasti vihaa sinistä, aiheuttaa jatkuvaa päänvaivaa boardiin eikä esim. 4c pysty työntämään tätä dekkiinsä.
"Bringer of Low Tide" BRG
Legendary Creature - Elf Warrior
Split Second, Reach
Players can't cast instants
2/3
Hölömölö
BRG
When Hölömölö enters the battlefield, target opponent reveals his or her hand and you choose a nonland card from it.
Then look at the top two cards of their library, put any number of them on the bottom of their library and the rest on top in any order.
5/4 Trample
RGB
Defender, Hexproof, Reach
At the beginning of your end step choose one:
- Destroy target nonbasic land
- Target player discards 2 cards
- Deal 2 damage to target player
0/4
Oma ehdotus ois tämmönen:Lainaus"Bringer of Low Tide" BRG
Legendary Creature - Elf Warrior
Split Second, Reach
Players can't cast instants
2/3
Vihaa sinistä, väistää yleisimmät poistot (pultti, decay, Stoppi, Fatal Push), symmetrinen efekti. Ei estä sua pelaamasta sorcery speed discardia jundissa tai jotain sorcery poistoa ja äijiä. Reachi ja bodi rakennettu myös miettimään Delveriä, Cliqueta ja Snäpistä. Ei pitäis kuitenkaan 2 powerilla olla liian nopea kello. Kaipa tuo instanttien estäminen myös vituttaa suurinta osaa combodeckeistä, esim. rituaalit stormeista etc?
3/3
Hexproof, cannot be countered, flash
Whenever opponent draws a card that is not the first one drawn this turn, you may draw as many cards
OR
3/3
Hexproof, cannot be countered, flash
Whenever opponent casts an instant you may draw a card
If a player would draw a card except the first one he or she draws in each of his or her draw steps, instead that player discards a card. If he or she does, that player draws a card.
Oma ehdotus ois tämmönen:Lainaus"Bringer of Low Tide" BRG
Legendary Creature - Elf Warrior
Split Second, Reach
Players can't cast instants
2/3
Vihaa sinistä, väistää yleisimmät poistot (pultti, decay, Stoppi, Fatal Push), symmetrinen efekti. Ei estä sua pelaamasta sorcery speed discardia jundissa tai jotain sorcery poistoa ja äijiä. Reachi ja bodi rakennettu myös miettimään Delveriä, Cliqueta ja Snäpistä. Ei pitäis kuitenkaan 2 powerilla olla liian nopea kello. Kaipa tuo instanttien estäminen myös vituttaa suurinta osaa combodeckeistä, esim. rituaalit stormeista etc?
Tämä vaikuttaa oikein kehityskelpoiselta idealta. Mutta saisiko sen costin tiputettua kahteen? Esim.
R, B/G
2/1
Split Second
Players can't cast instants.
Tosin riskinä on että tätä käytetään siltikin väärin esim. belcherissä tms. tyhmässä combodekissä niin että laitetaan stackiin joku hyvä spelli (esim. Belcher), pidetään priority itsellä, laitetaan tämä kaveri stäckiin->vihulla ei ollut ikinä priorityä counteroida Belcheriä. Belcher voittaa pelin.
Jotain rewordingia tarttis.
Jarmogoyf 2BRG
Creature - Lhurgoyf
Delve
Cascade
Haste
Jarmogoyf's power is equal to the number of cards in all graveyards and its toughness is equal to that number plus 1.
Champion of interaction - BRG
Hexproof
Whenever a player casts a non-creature spell, that player loses 3 life unless he or she controls a creature.
3/4