Detailed Comment |
Koko vaihto nÀytti kaatuvan heti alkumetreillÀ Dumsterin hÀtÀisesti minulle tehdyn epÀreilun vaihtoehdotuksen takia, mutta Dumster myönsi virheensÀ valitettuani tÀmÀn ehdotuksesta ja muutti nopeasti asennettaan paljon mieluisampaan suuntaan, mikÀ puolestaan takasi vaihdolle paljon valoisamman tulevaisuuden. Kun olimme saavuttaneet yhteisymmÀrryksen, alkoi vaihdon suunnittelu sujua ja saimme sen ennÀtysajassa tehdyksi ja kortit saatiin matkaan juuri sopivasti ennen, kuin Dumsterin piti lÀhteÀ matkalle.
Kortit saatuani ilmeni muutamia ongelmia, mutta niistÀ selvittiin. -Korttien pakkaustapa oli hyvÀ, minkÀ Dumsterin todistikin, mutta liian monta korttia ei kannata yhden muovin sisÀÀn pakata, koska niiden pois ottaminen saattaa olla yhtÀ tuskaista, kuin minulla oli. -LisÀksi muiden korttien suojaksi ilkeÀsti taitelluilla korteilla oli minulle henkilökohtaista arvoa, mutta kuten Dumster itse totesikin, niin hÀn ei sitÀ voinut tietÀÀ. -ViimeisempÀnÀ, muttei vÀhÀisempÀnÀ kaksi Sarpadian Empires, Vol VII -korttia puuttuivat, mutta menetys ei onneksi ollut kovin paha.
Kiva vaihto tuli tehtyÀ Dumster. Koetahan vielÀ opetella noiden yhdyssanojen kÀyttöÀ, niin kaikki on kunnossa. =) Comment by: Dark Knight
|