Detailed Comment |
Otin pekuun yhteyttÀ huhtikuun alussa, koska tarvitsin hÀneltÀ minulle tÀrkeitÀ lohikÀÀrmeitÀ. Peku vastasi olevansa kiinnostunut vaihdosta, mutta kertoi olevansa armeijassa, mikÀ oli paha este vaihdolle. Koska armeija saattaisi milloin tahansa perua lomat, niin sanoin pekulle suostuvani vaihtoon, jos hÀn lÀhettÀisi kortit minulle ensin heti, kun ehtii ja minÀ vuorostani lÀhetÀn kortit hÀnelle suoraan kotiin ilman hankaloittavia vÀlikÀsiÀ. Ehdot kÀvivÀt pekulle ja vaihto sai jatkua, vaikkakin hitaasti armeijan vuoksi.
Vertailimme seuraavaksi korttien arvoja, jonka jÀlkeen tein keskustelumme perusteella vaihtoehdotuksen, joka kÀvi pekulle muitta mutkitta. Vaihdon valmiiksi saanti hidastui, koska en löytÀnytkÀÀn helposti yhtÀ vaihtoon kuuluvaa korttia, jolloin se piti saada kÀsiin toista kautta. Kun siitÀ ongelmasta pÀÀstiin, niin armeija peruikin sitten lomat, jolloin vaihto viivÀstyi vielÀ lisÀÀ.
Peku sai lopulta lÀhetettyÀ kortit vasta toukokuun lopussa ja ne saapuivat minulle kesÀkuun alussa. Kaikki oli kunnossa, joten lÀhetin kortit pekulle, jotka saapuivat perille. Vaikka armeija kuinka yritti vaihtoa hÀiritÀ, niin kÀrsivÀllisyys lopulta palkittiin ja olimme molemmat tyytyvÀisiÀ tehtyyn vaihtoon. Comment by: Dark Knight
|