Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Otin andeus69:iin yhteyttÀ 5.8 tarjoten hÀnelle Gideon Juraa. PÀÀsimme heti yhteisymmÀrrykseen korttien arvoista ja pian minulla oli suuri lista kiinnostavia tusinahintaisia kortteja, joiden arvo ylitti GJ:n. Andeus helpotti tilannetta haluamalla myös Batterskullin, jolloin minun tarvitsi enÀÀ löytÀÀ kasa kortteja lisÀÀ, jolloin olimme valmiit. Sunnuntaihin 14.8 mennessÀ vaihto oli lukossa, osoitteet oli vaihdettu ja olimme valmiit lÀhettÀmÀÀn kortit. TÀssÀ kohdassa alkoivat ongelmat.

Pistin kortit postiin seuraavana tiistaina ja odottelin omiani viikon, mutta niitÀ ei kuulunut. Kysyin asiasta andeukselta, johon hÀn vastasi, ettÀ oli unohtanut koko jutun, mutta lupasi lÀhettÀÀ kortit minulle. Magicin SM-kisoilla lienee ollut osansa unohduksensa, mutta myöhÀstymisestÀ olisi pitÀnyt ilmoittaa.

Kortit saapuivat seuraavana torstaina, eikÀ sisÀltö miellyttÀnyt yhtÀÀn. Goblin Chieftainissa oli turnausleima, Nightmare puuttui kokonaan, Chrolophant oli todella huonossa kunnossa, mutta Rushwood Elemental oli niin kÀrsinyt, ettei sillÀ voinut mitenkÀÀn pelata lÀpinÀkyvillÀ suojilla. Olin kahteen otteeseen kysynyt korttien kunnoista ja ilmoittanut, ettÀ pelaan lÀpinÀkyvillÀ suojilla, mutta andeukselta ei tullut minkÀÀnlaista varoitusta huonokuntoisuudesta.

Koin tulleeni petkutetuksi ja vaadin hyvitystÀ kolmen Ball Lightningin muodossa, jotka olivat sillÀ hetkellÀ ainoat kortit, jotka andeuksen listalla enÀÀ kiinnostivat. Andeus ei tehnyt asiaa hankalaksi vaan suostui hyvittÀmÀÀn erehdyksensÀ. Sain pallosalamat, puuttuvan Nightmaren, uuden goblinin ja vielÀ muutaman kortin pÀÀlle. Olin tyytyvÀinen, mutta palaute jÀi silti neutraaliksi, koska minulle jÀi vaihdosta kÀteen kolme pelikelvotonta korttia.

Toivon andeus69:ltÀ vastaisuudessa tarkkuutta erityisesti vanhojen korttien kunnon suhteen. Vaikka ne olisivatkin viettÀneet koko ikÀnsÀ kansiossa, niin selvÀstikÀÀn se ei puhu niiden kunnon puolesta yhtikÀs mitÀÀn. KiitÀn kuitenkin siitÀ, ettÀ korvauksesta ei tarvinnut ruveta taistelemaan vaan sain sen sellaisena, kuin olin sen toivonutkin olevan ja vielÀpÀ nopeasti.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System