Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Kuupo6 otti minuun yhteyttÀ elokuun alussa pyytÀen katsomaan listani. Minulla oli vaihto kesken, joten pyysin hÀntÀ odottamaan. Kun sain kaiken valmiiksi ja otin yhteyttÀ syyskuussa, ei vastausta kuulunut. Otin vielÀ uudelleen yhteyttÀ nÀhtyÀni Kuupo6:n kÀyvÀn foorumilla, mutta vastausta ei vielÀkÀÀn tullut. Ajattelin, ettei hÀntÀ enÀÀ vaihto kiinnostanut, joten lopetin turhautuneena viestittelyn.

TÀydelliseksi yllÀtyksekseni Kuupo6 otti minuun yhteyttÀ joulukuun puolessa vÀlissÀ kysellen vaihdon jatkamisesta. Tyrmistyin ja halusin tietÀÀ syyn pitkÀÀn taukoon. Kuupo6 kertoi syyn, joka oli erittÀin vakava ja jota en tÀssÀ nyt kerro, mutta jonka johdosta ymmÀrsin tapahtuneen ja suostuin taas jatkamaan vaihtoa.

Vaihto alkoi edetÀ mukavaa tahtia, kunnes se taas katkesi noin kahden viikon ajaksi, koska tÀllÀ kertaa Kuupo6 halusi keskittyÀ yhteen vaihtoon, joka puolestaan venÀhti pitkÀksi. TÀmÀn jÀlkeen saimme vaihdon pikavauhtia sovittua, koska meille tuli takaraja vastaan Kuupo6:n viisi viikkoa kestÀvÀn matkareissun takia. Arvostuksista tuli myös hitusen erimielisyyksiÀ, mutta Kuupo6 oli valmis joustamaan, joten niistÀkin selvittiin.

Vaihto saatiin pÀÀtökseen kaksi pÀivÀÀ ennen Kuupo6:n matkaa tapaamisella Turun keskustassa. Joitakin muutoksia jouduttiin tekemÀÀn, koska osa minulle tulevista korteista oli huonokuntoisia, mutta olin silti pÀÀllisinpuolin tyytyvÀinen lopputulokseen.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System