Detailed Comment |
Haka otti yhteyttä heinäkuun lopussa tarjoten paria korttia minulle. Minulta löytyi Hakalle suuri määrä kortteja, mutta en itse halunnut tehdä vaihtoa vain muutaman kortin takia. Päivitin want-listani, jonka jälkeen Haka löysi minulle paljon suuremman määrän kortteja, jolloin vaihto lähti käyntiin.
Seuraavaksi ongelmia tuotti se, että tarjoamieni korttien arvo ei riittänyt kuin pariin korttiin, jolloin vaihto meinasi kaatua taas. Onneksi Haka löysi lisää kiinnostavia kortteja minulta, jolloin minäkin sain lisää tavaraa, jolloin kiinnostukseni vaihtoon säilyi.
Neuvottelimme jonkin aikaa korttien arvoista, mutta pääsimme nopeasti sopuun ja vaihto oli selvä. Korttien kuntoja tarkastellessa Haka huomautti Siege-Gang Commanderin olevan siinä kunnossa, etten ehkä hyväksyisi sitä. Hän oli kuitenkin valmis antamaan korteilleen tyytyväisyystakuun ja sovimme, että hän lähettää kortit minulle ensin sisältäen SGC:n mahdolliseksi korvaajaksi tarkoitetun Pelakka Wurm -setin. Kortit saatuani totesin SGC:n kunnon sen verran huonoksi, että otin wurmit ja lähetin goblinin takaisin.
Vaihto saatiin päätökseen ja molemmat olivat tyytyväisiä. Kiitän vielä kerran Hakaa kärsivällisyydestä ja tyytyväisyystakuusta.
Ps. Pientä hankaluutta tuotti myös se, että Haka ei ollut päivittänyt listansa linkkiä, mutta muutaman pyynnön jälkeen hän lopulta päivitti linkin - pahoittelun kera. Comment by: Dark Knight
|