Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Käyttäjä lefa otti minuun yhteyttä elokuun lopussa haluten Cavern of Soulssia. Korttia halusi myös kaksi muutakin henkilöä, mutta he luovuttivat ja aloimme lefan kanssa tehdä siitä vaihtoa heti, kun olin saanut muut keskeneräiset vaihdot tehtyä.

Katsoin lefan listan läpi ja löysin sieltä aivan valtavan määrän kiinnostavia kortteja, joiden arvo ylitti moninkertaisesti COS:in arvon. Onneksi löysin kavereiltani lisää lefan tarvitsemia Standard-kortteja, jolloin minun ei enää tarvinnut heittää yhtä isoa määrää kortteja vaihdosta pois. Kyselin myös, josko häntä kiinnostaisi vaihtaa minun kauttani kaverin omistama kiiltävä Cavern of Souls itselleen, mutta lefa ei ollut kiinnostunut foileista niiden suuremman arvon takia. Saimme sovittua vaihdon suhteellisen kivuttomasti, jonka suoritimme loppuun kasvotusten (molemmat turkulaisia).

Heti edellisen vaihdon perään ehdotin jo uutta, kun löysin kavereiltani lisää kortteja lefalle. Toista vaihtoa suunnitellessa lefan kiinnostus kiiltokavernia kohtaan yllättäen nousi ja vaihdon loppupuolella hän todella halusi sen. Suoritimme toisen vaihdon, jonka jälkeen aloimme suunnitella vaihtoa kiiltävästä Cavern of Soulssista.

Kolmannesta vaihdosta tulikin sitten kaikkein hankalin johtuen kiiltokortin eriarvostuksesta. Kädenvääntöä tuli siitä, saanko itselleni vaihdossa kaksi vai yhden Regal Forcen. Lopulta taivuimme siihen, että saan vain yhden RF:n, mutta saisin sen arvon verran tilalle joitain minua vähemmän kiinnostavia kortteja sekä tarvitsemani Utvara Hellkiten, kunhan lefa ensin jostain saisi sen. Lohikäärmeen haussa vierähti aikaa, mutta lopulta lefa sai sen ja saimme suoritettua vaihdon loppuun 7.12.

Vaihdossa kesti todella kauan, koska molemmat osapuolet viivyttelivät (lefa ei aina päässyt paikalle, lohikäärmeen haussa kesti ja minä en yliopiston uuvuttaman jaksanut aina vastailla ajoissa). Onneksi lefaa ei viivyttely haitannut ja hän toistikin usein rauhoittelevasti, ettei mitään kiirettä. Kasvokkainvaihtelusta oli se hyöty, että sillä tavalla pystyimme vaivatta tarkastamaan ja vaihtamaan huonokuntoiset kortit parempikuntoisiin (tällaisia tilanteita sattui ainakin kolme). Ehkäpä suurin plussa lefalle oli se, kuinka hyvässä kunnossa hän oli korttejaan säilyttänyt. Osa vanhoista Tempestin ajan korteista oli aivan täydellisessä kunnossa ja oli ilo saada niinkin vanhoja kortteja aivan loistavassa kunnossa. Vaihdosta jäi siis todella hyvä maku suuhun.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings