Detailed Comment |
Melkein heti edellisen vaihdon jälkeen lefa kyseli, josko olisin kiinnostunut vaihtamaan hänelle Restoration Angelini. En kuitenkaan löytänyt tarpeeksi kiinnostavia kortteja enkelistä, joten vaihtoehdoksi jäi joko vaihtaa lefalta useita kortteja alihintaan tai odottaa Gatecrashin korttien julkaisua. Edellisestä emme päässeet yhteisymmärrykseen, joten päädyimme jälkimmäiseen vaihtoehtoon.
Avattuaan tarpeeksi Gatecrashia lefa alkoi saada minua kiinnostavia kortteja, jolloin vaihto näytti toteutuvan. Halusin kuitenkin enemmän kuin enkelillä pystyi saamaan, joten lefa kyseli, josko minulta löytyisi hyviä Boros-kortteja. Minulta löytyi vanha Sacred Foundry, joka lisättiin vaihtoon. Tämän jälkeen alkoi todella kova vääntö korttien vaihto- ja peliarvoista, jotta vaihto saataisiin molemmille käyväksi. Vääntöä riitti, mutta lopulta pääsimme ratkaisuun, kun lefa lupasi antaa minulle jossain vaiheessa hänelle tulevia Shadowmoorin minua kiinnostavia kortteja. Varsinainen vaihto saatiin päätökseen helmikuun lopulla, mutta Shadowmoorin kortteja jouduin odottamaan aina huhtikuun alkuun asti.
Kaikesta väännöstä huolimatta olen tyytyväinen vaihtoon ja vaihtelen lefan kanssa vielä myöhemminkin oikein mielelläni. Comment by: Dark Knight
|