Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment PPVTB otti minuun yhteyttä kesäkuun puolessa välissä ehdottaen vaihtoa. Unohdin tenttikiireideni takia vastata tähän viestiin, mutta PPVTB otti minuun myöhemmin yhteyttä ja vaihto pääsi käyntiin. Unohdin vaihdon kuitenkin hyvin pian, koska ylikuormituin lukuisilla vaihtoehdotusviesteillä, juhannuksen vietolla sekä vielä sairastumalla flunssaan. Vaihtoa piti käytännössä pystyssä enää PPVTB:n jatkuvat kyselyviestit tilanteestani. Tultuani parempaan kuntoon tein ensimmäisen vaihtoehdotuksen, joka ei käynyt. PPVTB teki vastaehdotuksen, joka ei puolestaan käynyt minulle. Syy oli korttien suurissa arvostuseroissa. Vaihdon alku ei siis todellakaan näyttänyt lupaavalta.

Minä ja PPVTB kiistelimme jonkin aikaa hinnoista, mutta lopulta pääsimme yhteisymmärrykseen. PPVTB teki uuden vaihtoehdotuksen, joka kävi minulle. PPVTB lähetti korttinsa minulle ensin heinäkuun puolessa välissä ja minä seuraavalla viikolla saatuani kerättyä kaikki vaihdon kortit kasaan.

Vaihdon aikana tuli vastaan niin monia ongelmia, että on ihme, että saimme sen hoidettua onnellisesti loppuun. Kaikki kiitos kuuluu PPVTB:lle, jonka tarmokkuus käytännössä piti vaihtoa pystyssä.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System