Detailed Comment |
Maksu tuli ajallaan aiheettomien valituksien saattelemana. Kortit lähtivät 2 päivän sisällä maksusta joka ei ilmeisesti ollut ostajan mukaan todellakaan kohtuullista("mitä sä hommaat" , "mistä on kysymys" & "Missä mun laput !?"). Jonka lisäksi minun olisi pitänyt tietää että kortteja tarvittiin turnaukseen juuri sille viikonlopulle(maksu saapui ke, kortit lähtivät postiin pe). Selvittäessäni asiaa etten ole kauppa johon verrattiin vaan yksityishenkilö, ja pyytäessäni ilmoitusta jos kortteja tarvitaan erikseen tiettyyn turnaukseen sai vain kommenttia ylimielisyydestä. Johon ilmeisesti negatiivinen palautekin perustui.
Negatiivisen palautteen kommenttina oli siis: "Ylimielinen äijä. Ei myöskään ilmoittanut yhden kortin olevan italiaa puhuva."
Tästä ei siis oltu laitettu viestiä minulle vaan suoraan negatiivista. "Italiaa puhuva" kortti ei myöskään puhunut Italiaa ollenkaan vaan se oli saksalainen joka myös erikseen luki listassa. En voi olla vastuussa jos sen on itse missannut. Mainitsin kuitenkin että palautus olisi onnistunut normaalisti jos kortit eivät kelvanneet, ilman vastausta.
Käyttäjällä on omia sääntöjä ja odotuksia, jotka eivät millään tavalla osu yksiin kaikkien kanssa. Kun asiaa yrittää selostaa saa vaan haukkuja ylimielisyydestä. Yhdistettynä käyttäjän jättämään perusteettomaan palautteeseen jätän negatiivisen neutraalin sijasta. Comment by: Swedish Chef
|