Detailed Comment |
Sovimme muutaman kohtuullisen hintaisen kortin kaupoista. Tarjouduin ensin hakemaan kortit myyjältä, mutta tämä ei sopinut myyjän aikatauluihin ja hän sanoi lähettävänsä kortit postitse. Sovimme, että myyjän vähäisestä palautemäärästä johtuen maksu suoritetaan vasta, kun olen saanut kortit käsiini. Myyjä lupasi lähettää kortit torstaina 23.2.2017. Ensimmäisen kerran kyselin 27.2.2017 korttien kirjeen lähetysmuotoa (kirjattu vai normaali), jotta saisin mahdollisen lähetystunnuksen selville. Tähän myyjä ei vastannut mitään. Toisen kerran kyselin korttien perään 1.3.2017. Tähänkään myyjä ei vastannut mitään, vaikka selvästi kävi lukemassa viestini. Tänään 3.3.2017 ilmoitin, että odotan vielä hetken selvitystä tilanteesta ja mikäli sitä ei tule, katson kaupat peruuntuneiksi ja annan negatiivisen palautteen. Vastaus tuli heti. Tähän myyjä kertoi korttein hukkuneen viikonlopun aikana. Tahdon uskoa, että myyjän selitys on oikea, vaikka se hieman vaikealta tuntuukin ja tästä syystä en anna kauppojen peruuntumisesta negatiivista. Negatiivista annan siitä, että näitä asioita ei tuotu esille oma-aloitteisesti ja rehdisti jo aikaa sitten, että odotutettiin ostajaa hiljaisuudessa ja annettiin huudella perään useamman kerran. Paranna kommunikaatiota, mikäli meinaat vielä kauppoja tehdä. Comment by: Wiszz
|