Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Teferin -10 loyality kysymys  (Luettu 568 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Teferin -10 loyality kysymys
« : 06.09.18 - klo 02:39 »
Saako Teferi, Temporal Archmage planeswalkerilla käyttää muiden kykyjä sekä omalla, että opponentin vuorolla tuolla emblemillä instanttina? Eli periaatteessa commanderissa, niin paljon Commanderina käyttöä kuin löytyy pelaajia pöydästä. Esim. viisi eri playeria per deck -> 2 omaa tasokävelijää käyttää kymmentä abilityä vuoroa kohden.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Samsson

Vs: Teferin -10 loyality kysymys
« Vastaus #1 : 06.09.18 - klo 08:34 »
The Gatherer on ystäväsi.
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=389712

"If you control Teferi’s emblem, the rule that says you can activate a loyalty ability only if none of that permanent’s loyalty abilities have been activated that turn still applies. In other words, you could activate a planeswalker’s loyalty ability once on your turn and once on each of your opponents’ turns."