Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Emrakul, the Promised Endistä  (Luettu 828 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lightstorm

Emrakul, the Promised Endistä
« : 24.03.19 - klo 22:25 »
Vastustajan vuoron on otettu haltuun Emrakul, the Promised Endillä, kyseisellä vastustajalla on pelissä Palace Siege, johon on valittu moodiksi Dragons. Pelaaja, joka kontrolloi Emrakulia, on kahdessa lifessä ja täten kuolee upkeepissä.

Kuka jatkaa kyseisen vuoron loppuun vai jatkaako sitä kukaan?

Edit: kyseessä 4 pelaajan multiplayer, ei liittolaisia. Kaikki pelaajat vuoron alkaessa mukana pelissä.
« Viimeksi muokattu: 25.03.19 - klo 00:23 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa Lightstorm

Vs: Emrakul, the Promised Endistä
« Vastaus #1 : 25.03.19 - klo 19:40 »
Jatkokyssäri samaan syssyyn:

Pelissä on Uba Mask ja Shared Fate.

     - Valitseeko kukin pelaaja draw stepillään näistä vain toisen haluamansa replacement efektin?
     - Vai onko näiden kesken merkitystä kumpi on tullut ensin peliin, eli viimeiseksi pelattu toimii aktiivisena?
   
« Viimeksi muokattu: 25.03.19 - klo 19:57 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa Nastaboi

Vs: Emrakul, the Promised Endistä
« Vastaus #2 : 25.03.19 - klo 20:07 »
Lainaus
800.4a When a player leaves the game, all objects (see rule 109) owned by that player leave the game and any effects which give that player control of any objects or players end.

Eli Emrakulin pelanneen pelaajan kuollessa efekti, joka antaa kontrolloida vuoroa loppuu, ja Palace Siegen omistaja kontrolloi jälleen omaa vuoroaan siitä hetkestä eteenpäin.

Jälkimmäisessä kysymyksessä on kaksi samaan tapahtumaan vaikuttavaa replacement efektiä, joista kukin pelaaja valitsee itse, kumpaa näistä sovelletaan ensin kussakin tapauksessa. Eli käytännössä vain ensin valittu tapahtuu.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Lightstorm

Vs: Emrakul, the Promised Endistä
« Vastaus #3 : 25.03.19 - klo 20:20 »
Kiitokset!

Ja ilmeisesti Palace Siegen omistaja saa pelata tuon vuoron jälkeen vielä Emrakulin antaman "uuden" vuoron?

Poissa luma

Vs: Emrakul, the Promised Endistä
« Vastaus #4 : 26.03.19 - klo 10:46 »
Ja ilmeisesti Palace Siegen omistaja saa pelata tuon vuoron jälkeen vielä Emrakulin antaman "uuden" vuoron?

Kyllä saa.

 

arcuate_lurid