Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kunkun R/G AGGRO (uudistettu 3. 4. 2007)  (Luettu 4724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kunkku

Kunkun R/G AGGRO (uudistettu 3. 4. 2007)
« : 16.03.07 - klo 16:26 »
Olen uudistanut tätä pakkaa aika paljon kun alkoi tulla niin paljon vaikeuksia joidenkin turhien korttien kanssa. Uudet tarkoitukset ovat se sama vanha aggro ja vähän Ilkeää polttelua. Mutta jos jokin näyttää hassulta, huonolta, Hyvältä tai turhalta, niin kerro asiasta kunkulle, sillä tätä pakkaa uudistetaan teidän mielipiteidenne mukaan. Ja jos Pakka alkaa toimia paremmin teidän kommenttienne jälkeen, niin kiitos teille!!!

LANDIT (24):
Forest 10
Mountain 12
Skarrg, the Rage Pits 2

CREATURET (20):
Skarrgan Pit-Skulk 3
Yavimaya Dryad 4
Wood Elves 2
Ulasht, the Hate Seed 3
Stonebrow, Krosan Hero 1
Jedit Ojanen of Efrava 1
Borborygmos 1
Gruul Guildmage 1

MUUT (16):
Giant Growth 3
Wurmcalling 1
Wildsize 3
Gruul War Plow 1
Pariah`s Shield 2
Wurmweaver Coil 2
Shape of the Wiitigo 2
Wild Pair 1
Rift Bolt 2
Lightning Storm 2
Savage Twister 3
Savage Beating 1

PS: Muista myös kommentoida Kunkun u/w pakkaa, kunkun monomustaa ja Kunkun W/R/G sliveriä. Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 04.04.07 - klo 15:34 kirjoittanut kunkku »

Poissa Snowman

Vs: Kunkun R/G AGGRO
« Vastaus #1 : 16.03.07 - klo 16:33 »
No ensinäki ota kaikki turhat pois, kuten Thrummiing Stonet ja Pariah's Shield ja Ursapine, sit jotain hyvää kuten Burning-Tree shamaneit ja giant solifugei sisää ja ehdottomast kird apei ja polttoo kannatas kans harkita. Ja ivy dancer pois. Ja Dryad Sophisticatei lisää.

SnowEdit: Ehkä tää pitäs siirtää tonne casual-osastolle.

Poissa hall0n

« Vastaus #2 : 16.03.07 - klo 16:38 »
Ja ehkä voisi lopettaa caps-lockin päällä istumisen...

Poissa kunkku

« Vastaus #3 : 16.03.07 - klo 16:52 »
Oon koittanu hankkia niitä Burning-tree Shamaneita ja Giant Solifugeja jo 15 kuukautta eikä kukaan vieläkään oo vaihtanu!!! Polttoo täs Pakas on kyl ollu, mut päätin sit tehä pakastani ukko valtasen. Taidankin lisäillä vähäsen polttoa sisään... joten seuraileppa mun pakan rakenumisa!  Dryad Sophistakei mult löytyy kansiosta 3 ja saatan ehkä lisätä ne sisään jos oikeen paljon kannustetaan. Mut kiitti paljon kun autoit mua ideoimaan mun pakan uudestaan!

Poissa vodel

« Vastaus #4 : 16.03.07 - klo 18:16 »
Carven Caryatid 2
Wood Elves 2
Ivy Dancer 1
Ulast, the Hate Seed 3
Ursapine 1
Stonebrow, Krosan Hero 1
Jedit Ojanen of Efrava 1
Borborygmos 1
Wurmcalling 1
Wildsize 3
Gruul War Plow 1
Pariah`s Shield 2
Thrumming Stone 1
Wurmweaver Coil 2
Shape of the Wiitigo 2
Wild Pair 1

Nuo ainakin pois ja tilalle hyviä kortteja muista R/G topiceista (kird ape, hammer, seal, cloack, dryad, boa, bolt ym.)
Nopeat elävät, kuolleet eivät.