Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Plague ja Sedge Sliver  (Luettu 3651 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vodel

Plague ja Sedge Sliver
« : 06.11.06 - klo 18:01 »
Ovatko Plague Sliverin ja Sedge Sliverin antamat abilityt kumulatiivisia?
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa duracel

Re: Plague ja Sedge Sliver
« Vastaus #1 : 06.11.06 - klo 18:36 »
Kyllä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa JussiAm88

Vs: Plague ja Sedge Sliver
« Vastaus #2 : 10.06.07 - klo 16:36 »
Vähän on epäselvä vastaus "Kyllä". Perustelut:
- Kummassakaan kortissa - Plague Sliver, Sedge Sliver - ei ole "cumulative" upkeeppiä. Joten kummankaan sääntö ei ole kumulatiivisia. Et saa joka vuoro +1/+1 jokaiseen sliveriin ja et saa ensimmäisellä vuorolla 1 damagen jokaista sliveriä kohti tai toisella 2 damagea jokaista sliveriä kohti.

Joten: MITEN NIIN "Kyllä"!!!

Perustelkaa vastauksenne!!!

Karman laskeminen näin vanhasta topiikista ei haittaa.

Poissa duracel

Re: Plague ja Sedge Sliver
« Vastaus #3 : 10.06.07 - klo 18:18 »
Kumulatiivinen on sama kuin kasautuva. Jos Plague Slivereitä on pelissä kaksi, on jokaisella sliverilla kaksi kertaa tuo sama ability, joten yhden lifenkin menettää kaksi kertaa jokaista sliveriä kohti. Samoin useampi Sedge Sliver pelissä toimii niin, että jokaisesta kaikki sliverit saavat +1/+1, jos pelissä on Swamp, ja niillä on Sedge Slivereiden verran regenerointi-abilityja.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!