Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kombon esittäminen manuaalisesti  (Luettu 3389 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Knoly

Kombon esittäminen manuaalisesti
« : 09.06.07 - klo 13:24 »
1. Mikäli pelaan ProjectX:ää ja olen saanut Kombon pöytään (Saffi,Crypt champion ja Essence warden/pandemonium/jne.) riittääkö että näytän vastutajalle kerran miten kyseinen kombo toimii ja osoitan että pystyn jatkamaan sitä haluamani määrän,vai onko minun pakko manuaalisesti näyttää kombo, nyt vaikka 10^10 määrä, mikäli vastustaja tätä vaatii?

2. Ks kysymys 1. : Mikäli joudun manuaalisesti näyttämään komboa, ja aikaraja tulee vastaan, saanko jatkaa kombon loppuun kunnes vastustaja kuole(Tämä siis jos käytössä on Pandemonium), vai voiko minua syyttää Slowplaysta, mikäli jatkan komboa?

Kiitos jo valmiiksi, haluaisin vain tietää, kun olen uusi magicissä, ja olen kasaamassa ProjectX:ää.
Olen myös lukenut topicin Brain Freezestä ja GaeaŽs Blessingistä, jonka keskustelu sivuaa molempia kysymyksiä., mutta haluan varmistaa.
Omasta mielestäni tässä on eri tilanne kuin Brain Freeze-millauksessa, koska tähän kuolee 100.00% varmuudella, eikä jollain siitä poikkeavalla luvulla(Olettaen toki että vastustaja voi kuolla damageen, eikä mikään estä sitä, mutta tässä hänellä ei ole mitään sitä estävää)
« Viimeksi muokattu: 09.06.07 - klo 13:30 kirjoittanut Knoly »

Poissa duracel

Re: Kombon esittäminen manuaalisesti
« Vastaus #1 : 09.06.07 - klo 14:14 »
Kyseessä on looppi, joka päättyy aina alkutilanteeseen niin, että voi taas pyörittää yhden uuden kierroksen. Voit näyttää miten kombo toimii, ja sitten sanoa kuinka monta kertaa aiot komboa käyttää. Kombon pyörittäminen manuaalisesti ON slow playta, josta saa rangaistuksen. Vastustaja ei voi vaatia kombon pyörittämistä manuaalisesti, ellei kyseessä ole tilanne, jossa pelitilanne muuttuu molempien pelaajien osalta. Vihollisella voi olla esimerkiksi joku creature, joka pyörii samalla kuin sinun Crypt Championisi ja joka tekee jotain peliin hyvin oleellisesti vaikuttavaa. Tällaisessa ei oikein voi muuta kuin pyörittää, mutta silloin ei kyseessä olekaan slow play, koska pelitilanne etenee. Turnauksen tuomari auttaa kuitenkin tällaisessa tilanteessa.

Yleisessä tapauksessa siis kuitenkin riittää loopin yhden kierroksen demonstroiminen ja sitten saa hypätä N:n kierroksen yli haluaamaansa lopputulokseen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!