Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Terramorphic Expanse ja Greater Gargadon  (Luettu 1853 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Frein

Terramorphic Expanse ja Greater Gargadon
« : 10.07.07 - klo 12:22 »
Kysymys siis kuuluu että onhan tuo Gargaonin abiltiy varmasti vain activated ability eikä suinkaan triggered ability? Eli, jos uhraan Expansen ja haen uuden landin tilalle, Gargadonilta ei lähde counteria, eikö?

Toinen vastaava: Minulla on pöydässä Trespasser il-Vec ja vastustaja pelaa vaikkapa Blackmailin. Saako Trespasser shadowin, vai pitääkö minun erikseen discardata jotain shadowin aktivoimiseksi?

Poissa Polari

Vs: Terramorphic Expanse ja Greater Gargadon
« Vastaus #1 : 10.07.07 - klo 12:48 »
Kummatkin ovat activated abilityjä, eivätkä niiden efekti tapahdu ellet nimenomaan pelaa niitä, mikä vaatii uhraamaan/discardoimaan juuri niiden maksuksi.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Terramorphic Expanse ja Greater Gargadon
« Vastaus #2 : 10.07.07 - klo 13:22 »
Kosti hoi, ehdottaisin, että lisäät vastaukseesi linkin sääntökouluun ja muistutuksen kaksoispisteen merkityksestä.

Poissa duracel

Re: Terramorphic Expanse ja Greater Gargadon
« Vastaus #3 : 10.07.07 - klo 15:23 »
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=14566.0

Activated abilityja ovat kaikki, joissa on jokin hinta, jota seuraa kaksoispiste. Hinnan ei tarvitse olla manaa, vaan se voi olla kortin discardaaminen tai jonkin permanentin uhraaminen. Triggered abilityt tunnistaa sanoista "at", "when" ja "whenever".

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!