Duracel tarkoitti varmaan, että esimerkiksi Necromancy pelataan kaverin vuorolla, jolloin Ankhin efekti menee stäkin pohjalle (aktiivisen pelaajan systeemit stäkin pohjalle), jolloin combo toimii mainiosti.
Necromancy kaverin vuorolla dragoniin.
Necromancy resolvaa -> dragon tiskiin ja CIP (comes into play) efekti stäkkiin. Sen resolvattua laitteet menevät remooviin (myös necromancy).
Kun Necromancy lähtee dragonilta, stäkkiin menee dragonin kuoleminen.
Kun dragon kuolee, kamat tulee takaisin tiskiin (lopulta myös lohis) ja Ankh triggaa jokaisesta takaisin tulleesta landista. Kun Necromancy tuo dragonin takaisin gravelta, stäkin päälle menee "when dragon comes into play..." ja looppi jatkuu. Tietysti ennen kun dragonin CIP efekti resolvaa, otetaan manat pooliin (ja näin generoidaan runsaat manat, jos se on tarpeen). Koska aktiivisen pelaajan efektit menee ensin stäkkiin, Ankhin vahingot eivät koskaan resolvaa, sillä dragon-loop menee aina stäkissä Ankhin vahinkojen päälle ja resolvaavat siksi ensin. Tässä oiottu versio "kuinka voitat ankhin" strategiasta.
Dragon ei taida olla niitä helpoimpia pakkoja pelata. En tajua itsekään, mitä kirjoitin, mutta opetelkaa hyvät dragonin pelaajat nyt pelaamaan paremmin, ettekä kuole edes tuskaisaan Ankhiin. Nukahdan nyt.