Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Onko Mirage-block kuumaa kamaa?  (Luettu 2948 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kuutamo-mies

Onko Mirage-block kuumaa kamaa?
« : 24.10.07 - klo 11:02 »
Minulla on noin tuhat mint-kuntoista Mirage-blockin korttia (Mirage, Visions, Weatherlight). Rariteettisuhteet on alkuperäiset, punaista olen vaihtanut pois muiden värien hyväksi jonkin verran. Landeja näistä on noin kaksisataa.

Paljonkohan arvoinen tämmöinen mötkäle on könttäsummana, osaako kukaan sanoa?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Onko Mirage-block kuumaa kamaa?
« Vastaus #1 : 24.10.07 - klo 11:08 »
Villi arvaus, 10 euroa + mahdolliset Vampiric Tutorit. Todennäköisesti sisältää noin 40 rarea á 20c ja muut on silsaa joka tapauksessa. Eli ei, et voittanut nyt lotossa. Kokonaan eri asia olisi jos kyseessä olisi tuhat Alphan tai Betan lappua ilman että sisältöön olisi juuri kajottu vaihtelemalla.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa vodel

Vs: Onko Mirage-block kuumaa kamaa?
« Vastaus #2 : 24.10.07 - klo 11:16 »
Mirage-blockissa ei tosiaan ole muuta normaalia arvokkaampaa/pelattavaa rarea kuin Vampiric Tutor, Spirit of the Night, Lion's Eye Diamond, Phyrexian Dreadnought, Null Rod, Flash. Lisäksi löytyy muutamia käyttis unkkeja, kuten Enlightened Tutor ja Gemstone Mine . Jos kasassa ei näitä lappuja ole, niin suhteella 50 rarea, 150 unkkia, 600 commonia voisi heittää arvioksi 20-40 euroa, eli otsikon kysymykseen vastauksena: Ei ole.

Edit: Mozzien mieliksi tuorin nimi korjattu ja nimet jopa linkitetty. Gemstone Mine tosiaan on unkki, ei rare.
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo 14:38 kirjoittanut vodel »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Mozzam

Vs: Onko Mirage-block kuumaa kamaa?
« Vastaus #3 : 25.10.07 - klo 14:30 »
Mirage-blockissa ei tosiaan ole muuta normaalia arvokkaampaa/pelattavaa rarea kuin Vampiric Tutor, Spirit of the Night, Lion's Eye Diamond, Phyrexian Dreadnought, Null Rod, Flash, Gemstone Mines. Lisäksi löytyy muutamia käyttis unkkeja, kuten Enlighted Tutor. Jos kasassa ei näitä lappuja ole, niin suhteella 50 rarea, 150 unkkia, 600 commonia voisi heittää arvioksi 20-40 euroa, eli otsikon kysymykseen vastauksena: Ei ole.

Tsk tsk, tarkkuutta.
Gemstone Mine on uncommon Weatherlightissa. Vaikket sitä suoraan rareksi sanonut, tekstisi antoi niin minulle ymmärtää.
Lisäksi typotetut kortit mutta en mä mikään kielipoliisi ole.
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Heartnet

Vs: Onko Mirage-block kuumaa kamaa?
« Vastaus #4 : 29.10.07 - klo 15:40 »
ja siellä on myös stupor josta saattaa pari euroo saada