Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Put card into play+Non-permanentit  (Luettu 3389 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TesTang

Put card into play+Non-permanentit
« : 13.11.07 - klo 15:57 »
Mitenkäs on. Pystyykö spelleillä silti targetoimaan vaikka ne "ohittavat stäckin"?
esim. Goblin Lackey ja Tarfire.

Poissa Hopo

Vs: Put card into play+Non-permanentit
« Vastaus #1 : 13.11.07 - klo 16:10 »
Ja jatkokysymys:
Onko kaikkiin lackey-tyyppisiin put-a-creature-type-into-play efekteihin erratoitu nykyään tuo permanent-lisäys sääntötekstiin vai pitääkö jokainen kortti vain tsiigata läpi yksi kerrallaan?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Put card into play+Non-permanentit
« Vastaus #2 : 13.11.07 - klo 16:23 »
Goblin Lackey sanoo "Goblin permanent card" eli sillä ei voi laittaa Tarfireä peliin, stackiin eikä mihinkään muuallekaan.

Eiköhän kaikki Goblin-kortteja peliin laittavat asiat ole erratoitu siten että ne laittavat vain permanentteja peliin, mutta lienee silti parasta tarkistaa erikseen kaikki kortit millä haluat pelata.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa duracel

Re: Put card into play+Non-permanentit
« Vastaus #3 : 13.11.07 - klo 16:44 »
Oli tuo errata tai ei, niin instantteja ja sorceryitä ei voi laittaa peliin. Jos jokin efekti tätä yrittää, jää kyseinen instant tai sorcery sille zonelle, josta se oli siirtymässä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!