Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Timesifter + Time walk  (Luettu 3633 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OCS

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "Voittajat eivät huijaa, eikä huijaajat voita"
Timesifter + Time walk
« : 10.12.07 - klo 08:44 »
(Noh, aluksi voin todeta, että Time walk ei ehkä ole mikään realistinen kortti tässä esimerkissä, mutta käytän sitä nyt silti, vaikka Temporal Extortion olisi omalla kohdallani realistinen vaihtoehto :P )

Mut joo, itse aiheeseen... Sain käsiini Timesifter -nimisen kortin ja jostain kumman syystä tälläinen juttu tuli mieleeni:
On oma upkeepini ja häviän tuon Timesifter-jutun ja vastustajani saa seuraavan vuoron mun vuoroni jälkeen. Mutta, jos mä pelaan Time walkin, niin kumpi sen vuoron sitten saa?

Itse arvelisin, että saisin itse sen vuoron Time walkin ansioista, mutta en sitten tiedä... Yksi kaveri ajatteli, että eka tulisi mun Time walk-vuoro, jonka jälkeen tulisi Timesifterin vastustajalle antama vuoro, mutta eihän sekään tietty kävisi, sillä Time walk-vuorolla tulisi uusi upkeepini ja sitten taas uusi vuoro jollekkin Timesifterillä...?
Megazone nick: Omnislash
Rank: Officer Candinate
Hi-Score: 27050
Hi-Accuracy: 100%

Poissa Kavu

Vs: Timesifter + Time walk
« Vastaus #1 : 10.12.07 - klo 10:59 »
Sinä saat Time Walkista seuraavan vuoron ja silloin tietysti taas Timeshifter aktivoituu. Tuossa käy niin että tuo vastustajasi voittama vuoro jää odottamaan, kunnes Timeshifter ei jostain syystä enää aktivoidu, esim. jos se on poistettu tai joku skippaa upkeeppinsä. Silloin vastustajasi saa seuraavan vuoron sen vuoron jälkeen kun Timeshifter ei aktivoitunut.

Poissa OCS

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "Voittajat eivät huijaa, eikä huijaajat voita"
« Vastaus #2 : 10.12.07 - klo 21:38 »
Ok.
Jos tilanne on tämä: Pelissä on pelaaja A, B, C ja D ja vuorot menevät myös tossa järjestyksessä, eli A:n jälkeen on B:n vuoro ja niin edelleen.
Edellä oleva jutska toteutuu, eli on A:n vuoro ja C saa Timesifterin avulla seuraavan vuoron. A heittää Timawalkin. Ja sitten, ennen A:n upkeeppiä Timesifter poistetaan pelistä, eli C saa sen Timesifterin antaman vuoronsa A:n jälkeen sitten? Ja sitten, kun on C:n vuoro on ohi, tuleeko "oikeassa pelivuoro järjestyksessä" B:n vuoro, vai sitten jatketaan C:stä ja tulee D:n vuoro?
Ehkä vähän vaikeasti ymmärrettävä sepustus... ^^'
Megazone nick: Omnislash
Rank: Officer Candinate
Hi-Score: 27050
Hi-Accuracy: 100%

Poissa KukistajA

« Vastaus #3 : 10.12.07 - klo 22:24 »
Alkutilanne:

A - B - C - D

Timesifterin jälkeen:

A - C - B - C - D

Timesifterin ja walkin jälkeen:

A - A - C - B - C - D

Tämän jälkeen vuorot menee yo. järjestyksessä.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.