Pidän nopeista pakoista ja siitä että pakka kykenee useammalla kuin yhdellä tapaa voittamaan neljännellä vuorolla tyhjää kenttää vastaan. Tässä esimerkkejä siitä mitä ajan takaa, suluissa vihun lifet pelattaessa tyhjää kenttää vastaan kaikki vuorot.
valkoinen kithkin pakka:
1. Plains,
Goldmeadow Stalwart (20)
2. Plains, Goldmeadow Stalwart, Goldmeadow Stalwart (18)
3. Plains,
Wizened Cenn, Goldmeadow Stalwart (9)
4. Plains, Wizened Cenn,
Surge of Thoughtweft (-15)
musta rogue pakka:
1. Swamp,
Prickly Boggart (20)
2. Swamp, (Prickly ajelee),
Stinkdrinker Bandit (19)
3. Swamp,
Frogtosser Banneret, (Prickly, Stinky ja Frog ajelee), Stinkdrinker Bandit (9)
4. (Prickly, 2xStinky ja Frog ajelee),
Morsel Theft, Morsel, Morsel (-23)
Punainen poltto:
1. Mountain,
Tarfire (18)
2. Mountain,
Incinerate (15)
3. Mountain, Incinerate, Tarfire, Tarfire (8 )
4.
Shard Volley, Shard Volley, Shard Volley (-1)
Kaikki pakat antavat paljon joustovaraa siihen miten neljännen vuoron voitto onnistuu (punainen vähiten), esimerkit perustuvat vain "parhaimpaan" peliin. Minua kiinnostaisikin nyt raktentaa standard-kelpoinen vihreä (sinisellä tuskin onnistuu mitenkään) pakka jolta onnistuisi enintään neljännen vuoron voitto tai, mikäli mahdollista, minkä tahansa värinen pakka jolta onnistuu kolmannen vuoron voitto tyhjää kenttää vastaan. Tiedän että
Rite of Flameen perustuvat pakat kyllä toimivat mutta niistä puuttuu kaikki joustovara koska useamman riten saaminen on pakollista aikaista voittoa varten.