Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Minä itse  (Luettu 7990 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wiitigous

Minä itse
« : 20.12.07 - klo 16:42 »
Ilmoitan täten itseni huonoksi treidaajaksi. Pahoitteluni heille jotka ovat joutuneet odottamaan korttejaan tarpeettoman pitkään. Tänään napsuvat kaikille maksaneille postiin. Hyvää Joulua!

Poissa Kiltamestari

Vs: Minä itse
« Vastaus #1 : 20.12.07 - klo 19:02 »
 ;D Respectit rehellisyydestä, tästä lähti oikein karmaplussat!

Poissa Anssi

« Vastaus #2 : 20.12.07 - klo 19:08 »
Saanko mäkin karmaplussan, kun rehellisesti sanottuna mun mielestä myöhästelystä ei pitäis saada karmaplussaa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Kiltamestari

« Vastaus #3 : 20.12.07 - klo 19:18 »
Lähes kaikki myöhästelee, mutta harvalla on pokkaa ilmiantaa itsensä vaihto-ongelmat osaston kärkeen.

Poissa Jetch

« Vastaus #4 : 20.12.07 - klo 19:37 »
Lähes kaikki myöhästelee, mutta harvalla on pokkaa ilmiantaa itsensä vaihto-ongelmat osaston kärkeen.
Niinpä, rehellisyys kunniaan. Karmaplussasta voi olla montaa mieltä, mutta itse ainakin kunnioitan, jos esittää julkisen anteeksipyynnön asianomaisille.

Poissa miinin

« Vastaus #5 : 20.12.07 - klo 19:41 »
Karmaplussaa ei virheen myöntämällä ole ansainnut - tuo on ajattelumalliltaan hieman sama, kuin jos murhan myöntämällä saisi lomaosakkeen ja Volvon. Ja ihan näin sivuhuomautuksena, karmalla ei oteta mitään kantaa vaihto- ja kauppatoimintaan.

Poissa ReapeR

• Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Minä myös.
« Vastaus #6 : 29.02.08 - klo 15:53 »
Minäkin tunnustan olevani huono vaihtelija kun kortit lähtee viikon myöhässä täältä yleensä

Poissa hembba

« Vastaus #7 : 29.02.08 - klo 18:09 »
...Eikös omien virheiden tunnustaminen mielletä yleensä positiivista karmaa antavaksi teoksi? Ja tuo miininin ajatusmalli oli muutenkin kuin mittakaavaltaan virheellinen, rikoksen tunnustamisesta aineellista hyödykettä kun tässä on kyse pelkistä hyvämiespisteistä.

Poissa electricgorilla

« Vastaus #8 : 29.02.08 - klo 18:15 »
Ruvetkaa vaatiin iteltänne korvauksia vastapuolelle,niin tässä on jotain järkee.Nyt juuri tosta paistaa läpi se,että jotain pisteitä haluttais siitäkin,ettei vaihdot suju.

Poissa Polari

« Vastaus #9 : 29.02.08 - klo 22:43 »
...Eikös omien virheiden tunnustaminen mielletä yleensä positiivista karmaa antavaksi teoksi? Ja tuo miininin ajatusmalli oli muutenkin kuin mittakaavaltaan virheellinen, rikoksen tunnustamisesta aineellista hyödykettä kun tässä on kyse pelkistä hyvämiespisteistä.

...koska se että on laiska possu ja tunnustaa sen on parempi kuin että alunperinkin hoitaisi hommat kunnolla?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #10 : 29.02.08 - klo 23:56 »
Asioista pitäisi myös ottaa opikseen. Miten voi olla niin, että joku tiedostaa pitkällä kokemuksella olevansa hidas vaihtaja, mutta ei siltikään toimi asian korjaamiseksi?

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #11 : 01.03.08 - klo 00:05 »
Asioista pitäisi myös ottaa opikseen. Miten voi olla niin, että joku tiedostaa pitkällä kokemuksella olevansa hidas vaihtaja, mutta ei siltikään toimi asian korjaamiseksi?
Siten, että täällä sen tunnustumalla ajattelee ettei pidä muuttaa toimintatapaansa, koska se tulee kaikkien tietoisuuteen ja se tuntuu itselleen sopivalta eikä usko, että siitä nostetaan suurta hälyä jos sen kerran on jo itse tunnustanut.
Omasta mielestäni tämmöiset hommat kuitenkin voitaisiin hoitaa vaikka yv:n välityksellä niiden kanssa, joiden kanssa (hienoa suomenkieltä, eikö totta) vaihtoa on tehty ja pitäisi pyrkiä parantamaan tapansa sen sijaan, että täällä avoimesti ilmoittaa olevansa hidas, se antaa henkilöstö ainakin minulle sellaisen kuvan, että hän ei ole aikomassakaan parantaa tapojansa vaan jatkaa edelleen samaan malliin.

Poissa hembba

« Vastaus #12 : 01.03.08 - klo 04:25 »

...koska se että on laiska possu ja tunnustaa sen on parempi kuin että alunperinkin hoitaisi hommat kunnolla?

...Jos vaihtoehto onkin olla laiska possu joka ei tunnusta?