Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Nezumi graverobber  (Luettu 3173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Verfin

Nezumi graverobber
« : 26.03.08 - klo 22:04 »
1 ManaBlack Mana: Remove target card in an opponent's graveyard from the game. If no cards are in that graveyard, flip Nezumi Graverobber.

Jos pelaaja A:lla on graverobber ja pelaaja B:llä on 1 kortti gravella, A aktivoi robberin abilityn ja B:n graven kortti poistuu.
Flippaantuuko robberi vai pitääkö A:n akivoida ability vielä uudestaan?

Jos gravella ei ole kortteja, eihän sitä silloin voi targettaa koska kyseisessä tapauksessa gravella oleva kortti on targetti eikö?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Nezumi graverobber
« Vastaus #1 : 26.03.08 - klo 22:07 »
Graverobber flippaa silloin kun poistat sen abilityllä viimeisen kortin vastustajan graveyardilla.
Jos vastuksella ei ole kortteja gravella et voi käyttää sen abilityä laillisten targettien puuttuessa.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.