Itse asiassa itse ajattelen niin, että samuraiden puolustus on yksi parhaista hyökkäyksistä, miksi niillä muuten olisi esim.
Hold the Linen tapaisia kortteja (joita allekirjoittaneelta on hävinnyt 2, ainoani)...
Ja sitten nämä Maskit, Konda ja Enforcerit. Arvaa vain rasittaako, kun vastustaja laittaa kentälle jonkun Keigan tai vastaavan. Milläs siinä sitten blokit pidemmän päälle, kun Mothriderit lähtevät? Konda pöytään (olen huomannut, että loppujen lopuksi mana riittää), hänelle maski päähän ja voila! Täydellinen mahtidefender on valmis! Takenon kanssa Kondakaan ei kaadu edes -X/-X-taikoihin yms. Ja olisihan tuossa tietty nuo Devouring Lightit ja Reciprocatetkin, mutta jos eivät satu käteen...
Voisikohan tähän laittaa vaikka
Bushi Tenderfooteja tai
Pious Kitsuneita? Edellä mainittu on helppo saada heittämään kärrynpyörää jo 2. vuorolla esim.
Wojek Sirenillä, joita tähän voisi myös laittaa.
Devoted Retainerit on kyllä hyviä, voisi niitä johonkin väliin koettaa ängetä... Pitäisi varmaan harkita WW:tä...
EDIT: Niin ja olen huomannut, että iso osa (50-70%) Lappeenrannan turnausporukoista pelaa ?-sinistä controllia tai muuta vastaavaa hidasta ja rassaavaa pelityyliä. Itselleni jää aina aikaa katsella muiden pelejä, kun omiin 2 erään menee puolet muiden 1. erästä...