Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Thorn of Amethyst + Trinisphere  (Luettu 3326 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chaosworm

Thorn of Amethyst + Trinisphere
« : 17.04.08 - klo 12:49 »
Joo, eli pelaan pakkaa nimeltä Uba $4k$. En tietenkään pelaa oikeasti(budjetti ei riitä), mutta siis Magic Workstationissa. Thorn of Amethyst on kentällä, samoinkun Trinisphere, sitten pelaan Chalice of the Voidin, nollalla countterilla. Pitääkö siitä siis maksaa kolme vai neljä? Tai sitten jos pelaakin Chalicen kahdella countterilla, joutuuko siihen maksamaan viisi, vai laskeeko Trinisphere sen manacostia?
aka. Awaclus

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Thorn of Amethyst + Trinisphere
« Vastaus #1 : 17.04.08 - klo 17:57 »
Trinisphere "vaikuttaa" noista viimeisenä: jos maksaa alle niin maksa 3.

Chalice nollalla maksaa Amethystin vuoksi yhden lisää eli yhden manan ja Trini sanoo että kolme. Siis kolme.

Chalice kahdella maksaa 4 manaa, Amethysti sanoo että yksi lisää ja Trini toteaa että viisi on enemmän kuin kolme joten enpä tee mitään.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.