Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Japanese Mogg Fanatic DCI promo  (Luettu 5573 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa opo

Japanese Mogg Fanatic DCI promo
« : 15.07.08 - klo 22:27 »
Tuommoisia on tullut hankittua ja hinta askarruttaa. Neljän kortin setti on vielä avaamattomana tuossa pussissaan.

Poissa JunioRcmf

Vs: Japanese Mogg Fanatic DCI promo
« Vastaus #1 : 16.07.08 - klo 23:43 »
Itse veikkaisin 3-4e/kpl. Japsi holot ovat jees, mutta noloholot eivät eli + - tilanne.
Ovat kyseiset holot näitä vai näitä? Jos kyseessä on ensimmäisen linkin versio niin 3-4e/kpl on realistinen hinta. Jos kyseessä on jälkimmäinen vaihtoehto voi niistä pyytää reilusti enemmän.

Poissa opo

« Vastaus #2 : 16.07.08 - klo 23:54 »
Itse veikkaisin 3-4e/kpl. Japsi holot ovat jees, mutta noloholot eivät eli + - tilanne.
Ovat kyseiset holot näitä vai näitä? Jos kyseessä on ensimmäisen linkin versio niin 3-4e/kpl on realistinen hinta. Jos kyseessä on jälkimmäinen vaihtoehto voi niistä pyytää reilusti enemmän.

Just tolla uudemmalla kuvalla eli vasemman puoleinen vaihtoehto. Eli onko se sitten Gateway tai jotain.

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #3 : 16.07.08 - klo 23:55 »

Sehän on seksikäs  :-X

Poissa vodel

« Vastaus #4 : 17.07.08 - klo 09:49 »
Enkku GW Fanaticit ovat n. 2e pala, eli eikähän joku japskikortteja haluava noista ainakin 3e/kpl pulita.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

« Vastaus #5 : 17.07.08 - klo 10:40 »
15e tarjottu
<VmprHntrD> magic: the gathering of lower lifeforms