Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mie tahon tanssimattopelin nykistä!  (Luettu 4896 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa one fool

Mie tahon tanssimattopelin nykistä!
« : 21.07.08 - klo 00:11 »
Elikkä siis olen jo pitkään miettinyt sellaisen tanssimaton + pelin ostoa, ja kun ollaan nykkiin menossa niin ajattelin, että sellaista voisi vähän katsoa kun taalan hinta on alhaalla ja kaikkea. New Yorkista siis jonkinlaista peliliikettä etsisin joka näitä myisi, ihan joka Prismassa kun ei tanssimattoja + pelejä myydä. Alustana on sitten PS2, kun ei minulle millekkään uudemmalle konsolille mitään käyttöä ole kun en pelaa mitään muuta kuin GH3:sta. Ja vielä jos voisitte kertoa mikä tanssipeli kannattaa ostaa, kun en ole ihan tanssipelien tasoista perillä?  :)

Poissa Kava

Vs: Mie tahon tanssimattopelin nykistä!
« Vastaus #1 : 21.07.08 - klo 01:22 »
Onko siulla jo jonkinlaista kokemusta näistä peleistä? Jossei niin koita löytää New Yorkista joku arcade halli ja testaile siellä esim Dance Dance Revolutionia.

Oisko siulla minkätasonen kone jos hankkisit siihen ennemmin? Tietokoneellisiin tanssipeleihin voi kuitenkin hankkia netistä muiden ihmisten tekemiä kappaleita myös jos pelin omat alkaa maistuu puulta.

Sitten toinen juttu onkin itse matto: Meinasitko kuinka paljon satsata mattoon? Sellasen vaahtomaton saa noin 25e hintaan jo suomestakin (laadusta en mene sanomaan) ja sit ne kovat matot löytääkin usean sadan euron hinnan... Kannattaa varmaan ottaa aluks tollanen vaahtomatto (jos joskus pääsee tanssimaan kovilla matoilla huomaa et toivois ettei tarvis enää vaahtomatoilla tanssia ikinä.

Poissa Ziilot

« Vastaus #2 : 21.07.08 - klo 02:07 »
Cobalt Fluxia ovat kehuneet hyväksi matoksi. Hintaa tosin on >100$.. ja painoa myös.

Poissa Kava

« Vastaus #3 : 21.07.08 - klo 06:52 »
Niin tuokin on sinänsä oma lukunsa tuo materiaalikin: vaahtomatot saa pienempään tilaan ilman et se hajoaa toisin kuin nuo "kiinteämmät" mut toisaalta monesti on miullakin tuo vaahtomatto siirtyny 10-15cm sivulle tai kääntyny n. 20 astetta myötä- tai vastapäivään yhen kappaleen aikana (on vähän hankalampaakin jos pienessä kopissa tanssit ja matto lipuu vähän kerrallaa sohvan alle. Nuo kunnon matot sit ei minnekkää taida liikkuakkaa jollei sitte tanssimaton alla oleva matto liikehdi. Ja niissä taitaa tullakki jo jonkin pitunen takuu uskoakseni.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #4 : 21.07.08 - klo 07:21 »
Semmoisen kovan maton kuljettaminen New Yorkista voi kyllä olla aika prosessi.

Poissa mora

« Vastaus #5 : 21.07.08 - klo 11:08 »
Tässä ihan hyväksi koettu pehmeä tanssimatto edulliseen hintaan:

http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_45&products_id=607

Itsekin suosittelisin pelin hommaamista pclle laajemman sisällönsä vuoksi, ja se on vielä ilmainenkin.

Poissa one fool

« Vastaus #6 : 21.07.08 - klo 13:34 »
Minkäänlaista kokemusta ei minulla näistä peleistä ole, lukuunottamatta yhtä kokeilua sellaisella automaatilla. Tietokone on minulla vähän heikomman puoleinen ja tilaakaan ei siinä oikein ole. No joo ehkä ostan kuitenkin sen maton ihan suomesta kun siinä Nykin matkassa on kaikkea häikkää niin saatetaan sittenkin mennä vaikka Souliin.  :-\ Jostain Espoolaisesta kaupasta bongasin myytävän tanssimatto+peli 50 erkkiä mikä ei ole mielestäni liikaa. Ja varmaan ihan pahvi/muovimattoa ostaisin kun ei nuo rahat oikein riitä mihinkään parempaan.
« Viimeksi muokattu: 21.07.08 - klo 13:36 kirjoittanut one fool »

Poissa OCS

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "Voittajat eivät huijaa, eikä huijaajat voita"
« Vastaus #7 : 24.07.08 - klo 01:43 »
Ite olen pelannu In The Groove PC:llä. Kuten Mora sanoi, itse suosittelen juuri myös PC:lle ostoa laajan sisällön vuoksi. Netistä sain ilmaisen päivityksen ITG2:seen ja sitten vielä stepmanina biisit saa säädettyä ITG:hen.
Ostin pelin + maton Prismasta viime vuonna, hintaa taisi olla jotain 50-60€
Megazone nick: Omnislash
Rank: Officer Candinate
Hi-Score: 27050
Hi-Accuracy: 100%