Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lurex2  (Luettu 4148 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Lurex2
« : 06.10.05 - klo 13:26 »
Jos kaksi Taunting Elffiä tai kaksi mitä tahansa Lure-ominaisuudella varustettua äijää hyökkää, ni voiko vastustaja estää niitä kumpaakaan, tai miten combat etenee tässä tilanteessa?

Esim.

Taunting Elfx2
Raging Goblin
Briarknit Kami
hyökkäävät.

Vastustajalla on pelissä

Wall of Stone
Glory Seeker
Torii Watchward

Miten vastustaja voi esimerkiksi estää hyökkäävät olenot?

Entäpä, jos vastustajlla on pelissä Two-Headed Dragon?

Entäpä, jos vastustajalla on pelissä Wall of Glare?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa duracel

Lurex2
« Vastaus #1 : 06.10.05 - klo 14:06 »
Pieni toivomus heti alkuun (ihan kaikille kysyjille osoitettu): älkää luetelko korttien nimiä, joilla ei ole mitään tekemistä kysymyksen kanssa. En aina muista kaikkia kortteja ulkoa ja minulla menee turhaan aikaa noiden korttien lukemiseen. :)

Vastustajasi on pakko blockata kumpikin Elf valitsemallaan yhdistelmällä. Toista pitää blockata yhdellä creaturelle ja toista kahdella (tässä tilanteessa).

Onkohan vastustajallasi tuon Dragonin lisäksi nuo muut? No, Dragonin on pakko blockata kumpaakin Elffiä ja jälleen mahdolliset muut creaturet blockaavat niitä myös vastustajan valitsemalla tavalla (nyt voi vaikka kaikki mennä vain toisen eteen).

Wall of Glaren on myös pakko blockata kumpikin Elf, mutta se voi blockata myös noita muita (tietenkin) ja muut creaturet sitten komppaavat tuota Wallia blockaamalla noita Elffejä.

Kummankin Elffin blockausvaatimus on siis toteutettava jos mahdollista.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa NaPsu^

Lurex2
« Vastaus #2 : 16.02.06 - klo 23:09 »
Tähän väliin tiukka kysymys : Taunting Elffillä hyökätessä, joutuvatko myös täpissä olevat olennot plokkaamaan ?
Jyväskylä

Poissa duracel

Lurex2
« Vastaus #3 : 17.02.06 - klo 00:36 »
Täpissä olevat creaturet eivät voi blockata, vaikka niitä kuinka yrittäisi siihen pakottaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!