Lainataanpa sääntöjä [1] ja katsotaan mitä Echo tarkoittaa:
"Echo [cost]" means "At the beginning of your upkeep, if this permanent came under your control since the beginning of your last upkeep, sacrifice it unless you pay [cost]."
Tuo ability siis triggeröityy, jos kyseinen permanentti tuli controlliisi edellisen upkeeppisi jälkeen. Jos otat vihollisen Volcano Hellionin, joudut maksamaan siitä echon tai uhraamaan sen seuraavalla upkeepillasi. Jos vihollisesi jossain vaiheessa myöhemmin tappaa Sower of Temptationin ja saa näin Hellioninsa takaisin, triggeröityy Echo myös hänen puolellaan.
Echo ei siis toimi niin, että kun sen jollekin permanentille kerran maksaa, niin kortti on tyytyväinen.
~jari
[1] Yawgatogin ylläpitämä kiva hyperlinkattu Comprehensive Rules.
http://yawgatog.com/resources/magic-rules/, luettu 5.8.2008.