"Vaikka voittamaan pyrkiminen on vain yksi osa peliä, mielestäni se on sen verran oleellinen osa, että odotan myös vastustajitani sitä. On tylsä pelata sellaista vastaan, joka ei edes yritä"En kyllä usko että se, että joku on T1 kisoissa pakalla, jonka arkkityyppi on "nauretaan ulos", että se automaattisesti tarkoittaa sitä, ettei hän edes yritä. Miksi kukaan raahautuis kisoihin, maksaisi siitä, jos ei edes meinaisi yrittää?
Ja tässä taas näemme sen, että meissä kaikissa on paljon eroja, ja se on minusta HYVÄ asia, kunhan vain kaikki erilaiset ihmiset saataisin jotenkin mahtumaan samanpöydän ääreen, koska minusta voittaminen ei ole oleellinen osa, vaan pelaaminen. Tottakai teen pakkani päässäni kokoajan vasaranlailla hakaten vain yksi ajatus "tästä tulee nyt se "THE PAKKA" ja maailma itkee), mutta siltikään, en pelaa voittaakseni, vaan pelatakseni, ja pelatakseni mahdollisimman hyvin ja pitääkseni hauskaa, ja, sitä kautta saatan jopa päätymään voittamaan (viime keittiönpöytä peli illassamme hävisin 24h aikana yhden pelin).
Olisikohan tuossa nyt yksinkertainen asia sanottuna tarpeeksi vaikeasti (9)
Jos varasi eivät riitä edes kunnolliseen budjettipakkaan, vintage ei yksinkertaisesti ole formaattisiTämä taas vaatii sanomaan, että... no, tulkoon, mikä on kunnollinen? Väitän että monet ihmiset hahmottavat sen eritavalla. (ymmärrän kyllä mitä sinä ja suurin osa sillä ajaa takaa). Mutta, jos jollain on hyvin pieni kaveri porukkaa joka pelaa hyvin harvoin, mitenhän koskaan voisi oppia mitään ellei hän lähtisi turnauksiin, ja jos häntä nyt kiinnostaa eniten tuo T1, niin miksihän ei saisi tulla hakemaan sieltä oppia? Eivätkö ne ole kaikille avoimia tapahtumia? Teidän pitää järjestää suljettuja kutsu T1-turnauksia niin saatte siitä juuri sen mitä itse haette, ja tämän sanon siis täysin hyvässä hengessä (9)
Miksi vain ihmiset jotka ovat halukkaita käyttämään rahansa pahviin saisivat osallistua?
Ehkä T1 turnaukset pitäisikin järjestää näin: Jokaisen pitäisi ilmoittaa pakkansa hinta jonkin yleisesti hyväksytyn hinnaston mukaan, tehtäisiin lista kalliimmasta halvimpaan ja sitten lista keskeltä poikki kahteen eri ryhmään pakkojen hintojen mukaan, ja molemmat ryhmät pelaisivat normaaliin tapaan alku kiekat ja sitten top 8:sin.
Sitten molempien ryhmien voittajat kohtaisivat lopullisessa finaalissa
(joo juu, ei toimisi, voisi abusaa ja tyhmä vitsi tämä nyt oli muutenkin joka tapauksessa, anteeksi) (9) MUTTA, turha tästä on jauhaa, varsinkin, kun en itse koe mitään ongelmaa (9)
Minua ei häiritse pelata eritasoista pakkaa vastaan, minua ei häiritse sekään jo se häiritsee muita. Minulla on minun elämäni ja mtg-elämäni, minä elän niitä minun tavallani, ja niin toivon kaikkien muidenkin tekevän, ja antavan kaikkien muidenkin tehdä. (maalais järkeä tosin voi käyttää siinä ettei nyt ihan kaikkea tarvitse hyväksyä) (9)
Ei sillä ole väliä, kuinka paljon ne eroavat minun valinnoistani, jokaisella on vapaus ja oikeus omiin valintoihinsa, kunhan emme vain vahingoita liikaa toisiamme (9)
Kolikolla on aina kaksi puolta.Peace and Love ja anteeksi tämä TÖRKEÄ Offaus (9)