Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Limited-keskustelu foorumilla  (Luettu 2878 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Padishar

Limited-keskustelu foorumilla
« : 17.07.08 - klo 00:01 »
Heippa.

Olisiko limited-aiheinen alakategoria esim. Pakat ja formaatit -alueella hyvä lisäys? Erilaisille constructed-formaateille sekä casuaalille on omat keskustelualueensa, mutta minnes kirjoittavat ne ihmiset, jotka haluavat keskustella esimerkiksi ajankohtaisesta draftiformaatista tai sealedista?

Poissa jobim

Vs: Limited-keskustelu foorumilla
« Vastaus #1 : 17.07.08 - klo 00:03 »
I heartily approve of and endorse this suggestion, product and/or service.




-VW

Poissa Kiltamestari

Vs: Limited-keskustelu foorumilla
« Vastaus #2 : 17.07.08 - klo 07:20 »
Seconded \o

Poissa duracel

Re: Limited-keskustelu foorumilla
« Vastaus #3 : 17.07.08 - klo 10:23 »
mutta minnes kirjoittavat ne ihmiset, jotka haluavat keskustella esimerkiksi ajankohtaisesta draftiformaatista tai sealedista?

Irkkiin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Limited-keskustelu foorumilla
« Vastaus #4 : 17.07.08 - klo 10:36 »
Toistaiseksi MtG yleensä toimii limited keskustelun areenana kunnes toisin todistetaan. Mutta ehdotukset on huomioitu. Myös Jarin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Padishar

Vs: Limited-keskustelu foorumilla
« Vastaus #5 : 17.07.08 - klo 12:20 »
Itse pidän limitediä sen verran isona osana MtG:tä, että se ansaitsisi muunkin palstan kuin "Muihin aiheisiin sopimaton MtG-aiheinen keskustelu", joka on vain random topiceille tarkoitettu alue.

Tietenkin jos foorumin käyttäjäkunnasta suurin osa on limitediä vain satunnaisesti tai ei koskaan pelaavia ihmisiä tai toisaalta näitä harjoja, jotka keskustelevat keskenään vaikka irkissä näistä asioista, ei niitä aiheesta kiinnostuneita keskustelijoita välttämättä ihan hirveästi sitten olisi.

Jos täältä yrittää etsiä limited-aiheisia threadeja, niitä ei kovinkaan paljoa löydy. Se on sitten eri asia saisiko tilanteeseen parannusta antamalla aiheelle oma selkeä osio. Minulle ei henkkohtaisesti koskaan tulisi mieleen aloittaa mitään draftikeskustelua MtG yleensä -otsikon alle.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Limited-keskustelu foorumilla
« Vastaus #6 : 17.07.08 - klo 13:28 »
Itse en tällä hetkellä pelaa muuta kuin limitediä joten et ole huolinesi yksin. Kuten kirjoitin, asia on mietintämyssyssä. Toistaiseksi keskustelu käydään tuolla alueella jos siihen kokee tarvetta ja sitten jos uusi alue luodaan, siirretään relevantit threadit sinne.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.