Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Simic +1/+1counters ja Doubling Season  (Luettu 3824 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wilssoni

Simic +1/+1counters ja Doubling Season
« : 10.04.06 - klo 11:40 »
En tiedä saako näistä dissensionin jutuista puhua, saattavat vielä spoilata joltakulta ilon, mutta tässä nyt kuitenkin olis yks kysymys:

Toimiiko Doubling Seasonin counttereiden tuplaus Simicin counteritten siitro abilityjen kans???
"Without the kami to speak to nature on our behalf, we must beg help from nature directly."
-Seshiro the Anointed-

Poissa duracel

« Vastaus #1 : 10.04.06 - klo 12:24 »
En tiedä mikä tuollainen ability on. Vastaan siihen sitten kun tiedän. (Ja siihen asti poistan kaikki postit, joissa puhutaan mistään Dissensioniin liittyvästä, ellei kysymys koske jotain, mikä on jo esitelty virallisissa lähteissä.)

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

« Vastaus #2 : 12.04.06 - klo 07:25 »
No nyt on mekaniikka selvillä minullekin. Simic Guildmage osaa siirtää +1/+1 -counterin creaturelta toiselle, ja Doubling Seasonin kanssa vastaanottava creature saa kaksi counteria.

~jari, spoilereiden vihamies
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!