Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysymys  (Luettu 3540 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hiakala

Kysymys
« : 16.04.06 - klo 17:47 »
Jos minulla on kentällä Halcyon Glaze ja pelaan jonkun creature spellin, voinko pistää enchanmentin Halcyon Glazen illusion creaturelle?
Jos enchanmentin voi pistää niin meneekö se graveyardille kun Halcyon Glazen illusion creature lakkaa olemasta vuoron lopussa?
Ja jos hyökkään sillä Halcyon Glazen illusion creaturella ja sitä blockataan ja se kuolee, niin tuhoutuuko enchanment vai jääkö se peliin? Siinähän kuitenkin lukee, it's still an enchanment.

Poissa Laava

Kysymys
« Vastaus #1 : 16.04.06 - klo 19:23 »
Kyllä.

Kun halcyon glaze lakkaa olemasta creature, enchant creature -enchantmentit tippuvat siltä.

Tuhoutuu.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti