Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Muutoksia Suomen turnaustoimintaan  (Luettu 2464 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Muutoksia Suomen turnaustoimintaan
« : 09.10.12 - klo 16:21 »
Hei kaikki,

Katson parhaaksi tiedottaa asiasta näin virallisesti myös pelaajakunnalle, koska WotC on jo kertonut asiasta jälleenmyyjille ja jotain huhujakin lienee liikkeellä.

Vuoden 2013 alusta Fantasiapelit ei ole enää vastuussa Magicin turnaustoiminnasta ja markkinoinnista. Wizards of the Coast hoitaa nämä asiat jatkossa suoraan itse. Muutos koskee koko Eurooppaa, ei pelkästään Suomea.

Pelaajiin tämä vaikuttaa luultavasti ainoastaan sillä tavalla, että ei ole enää kotimaista tahoa jolle avautua asioista. Minulla ei tosin ole toistaiseksi kovin tarkkaa tietoa siitä miten asiat jatkossa toimivat.

Ja sikäli kun minun henkilökohtainen tilanteeni ketään kiinnostaa, työsuhteeni Fantasiapeleissä päättyy tammikuussa. Magic-tuomarina aion toki jatkaa, siinä määrin missä uusi työpaikkani (mikä se sitten lieneekään) antaa myöten.

Semmoista tällä kertaa. En välttämättä osaa/pysty vastaamaan kysymyksiinne, mutta yrittää aina voi.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Thalian

Vs: Muutoksia Suomen turnaustoimintaan
« Vastaus #1 : 09.10.12 - klo 16:30 »
Kuka/mikä on siis se taho, joka tulevaisuudessa esim. jakaa PTQt/WMCQt eri paikkakunnille? Utelee nimimerkki "conijärjestäjä".

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #2 : 09.10.12 - klo 16:31 »
Kuka/mikä on siis se taho, joka tulevaisuudessa esim. jakaa PTQt/WMCQt eri paikkakunnille? Utelee nimimerkki "conijärjestäjä".

Wizards of the Coast.

Edit: seuraava PTQ-kausi ja kevään WMCQ:t mahdollisesti toki hoidetaan vielä tämän vuoden puolella, mutta en ole varma miten niiden kanssa toimitaan.
« Viimeksi muokattu: 09.10.12 - klo 16:35 kirjoittanut jkk »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Triack

« Vastaus #3 : 09.10.12 - klo 16:54 »
Kiitos tekemästäsi työstä tämän harrastuksen eteen, harmillista että uurastus ja PTQ finaalien Andrei/Saimu/Gifts mirroreiden kestäminen palkitaan näin.

Olen melko varma että Wizardsilla työtäsi jatkavat henkilöt tulevat kokemaan melkoista muutosvastarintaa kun ihmiset etenkin pienissä maissa tuskin tykkäävät kun se tuttu, asioita pyörittänyt henkilö ei enää pyöritäkkään hommaa ja samalla menee tatsi paikalliseen skeneen. Sinänsä ei siis käy kateeksi heidänkään asemansa.

Wizardsin lähihistorian tämänkaltaisten muutosten tiimoilta tuntien, niin todennäköisesti tämäkin menee perseelleen.

Poissa Ilkka_s

« Vastaus #4 : 09.10.12 - klo 18:06 »
Minultakin isot kiitokset kaikesta mahdollisesta ja tsemppiä jatkoon!

Poissa JuspeK

« Vastaus #5 : 10.10.12 - klo 22:43 »
Kiitoksia minunkin puolestani Johannalle työstä Suomen MTG - scenen eteen!