Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Splice into arcane  (Luettu 3421 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Splice into arcane
« : 25.03.09 - klo 16:47 »
ok vähän vanha mutta ei se mitään

Eli jos on tilanne jossa minulla on vaikka Scaled Hulk jolla hyökkään ja heitän siihen vaikkapa Kodama's Mightin johon splicetän Vital Surgen ja vastapeluri X heittää jonkun random tuho instantin koska häntä pelottaa se 8 dmg mitä tämä Scaled Hulk tekisi niin Resolvaako Vital Surge vaikka Kodama's Might ei pääse resolvaamaan koska kohde tuhoutuu

Poissa duracel

Re: Splice into arcane
« Vastaus #1 : 25.03.09 - klo 17:46 »
Spelli counteroituu, jos kaikki sen targetit ovat kadonneet tai muuttuneet laittomiksi. Splicen tapauksessa kaikki on yhtä ja samaa spelliä, joten koko roska counteroituu, eikä mitään osaa tapahdu. Spelli resolvaa niin paljon kuin mahdollista, kunhan yksikin sen targeteista on laillinen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Vs: Splice into arcane
« Vastaus #2 : 26.03.09 - klo 15:39 »
eli siis jos esim counter spellissä on sääntö "counter target spell unless its controller pays 1" ja että "draw a card" pystyykö sen pelaamaan pelkkänä drawina jos siltä tuntuu

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Splice into arcane
« Vastaus #3 : 26.03.09 - klo 16:36 »
Esimerkiksi Remandin voi pelata vain jos sille on laillinen target eli stäkissä oleva spelli. Sitä ei voi pelata muuten vain nostaakseen kortin.
Sillä voi targetoida mitä tahansa spelliä, myös sellaista jota ei voi counteroida. Tässä tapauksessa spellille ei tapahtuisi mitään mutta kortin saisi silti nostaa.

Remand  1U
Instnant
Counter target spell. If that spell is countered this way, put it into its owner's hand instead of into that player's graveyard.
Draw a card.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.