Pitkäaikainen projektini, joka osaa viihdyttää ja yllättää kerta toisensa jälkeen.
Keskeisin idea on pitää vastustajan alkupeli aisoissa ja hankkiutua eroon ikävyyksistä, sitten varustella pihvi jos toinenkin pöytään ja jyrätä kuonoon. Toimii mukavasti myös moninpeleissä. 
Harvoja kortteja on sisällä täyttä settiä, mikä ei kuitenkaan ole suoraan huono asia. Se, samoin kuin kolmen värin peluu, tarjoaa mahdollisuuden pelata useita erilaisia ongelmanratkaisukeinoja, sekä monenlaisia tankkeja. Harvoin vastustaja onnistuu luomaan uhan, jota tämä pakka ei saisi poistettua. Topdekkailun varaan ei tätä kuitenkaan jätetä, vaan hakuefektejä löytyy. Vastustajalle on usein myös vaikeaa ennustaa seuraavia liikkeitäni, koska pakka sisältää niin paljon mahdollista pelattavaa.
TuttiFrutti, the Decklist:1. OtuksetTyöläiset:2 
Mother of Runes2 
Thornscape Apprentice2 
Loxodon Hierarch1 
Ronom Unicorn1 
Stonecloaker3 
Wall of RootsRaivo:1 
Meglonoth1 
Panglacial Wurm1 
Two-Headed Dragon1 
Rith, the Awakener1 
Silvos, Rogue Elemental1 
Razia, Boros Archangel1 
DuplicantErikoisagentti:1 
Vinelasher Kudzu2. TrikitArmory:1 
Sunforger (Alempana haettavaa merkitty SF)
Lakaisu:1 
Hallowed Burial
1 
Starstorm1 
Austere CommandPaukut:2 
Wing Shards (SF)
2 
Lightning Helix (SF)
1 
Invigorate1 
Orim's Thunder (SF)
Kutsunnat:1 
Eladamri's Call (SF)
1 
Pattern of Rebirth1 
Chord of CallingMultitrikki:1 
Naya Charm (SF)
3. ManatMultaa:4 
Jungle Shrine1 
Temple Garden7 
Forest4 
Plains4 
Mountain1 
Yavimaya Hollow1 
Treetop Village1 
Mosswort BridgeSalaattia:1 
Coalition Relic2 
Search for Tomorrow2 
Explosive VegetationTyöläiset -osiosta: Pitävät vastustajan aggroiluja ja muita kikkoja kurissa, sekä suojelevat minua taikka olentojani.
Raivo -osiosta: Hoitavat tärkeimmät vahingot vastustajaan. Panostan yksilöihin, jotka ovat primitiivisen vaarallisia, mutta jotka on helppo poistaa. Tähän heikkouteen pakka nääs tarjoilee lääkkeitä.
Kommentteja:
- Wing Shards on pommi. Pitäis kokeilla pelata useampaakin. Vastustajan vuorolle löytyy muutakin pelattavaa, joten myrskyä luvassa. Hauskinta on ehkä pelata random trikki vastustajan combatin alussa ja katsoa jonkun pöljän responssispellin viuhuvan. Sitten muka tyytyväisenä lähtee ajelemaan ja saa uhrata koko legioonansa. Suurin ongelma on, että tämä maksaa kaksi valkoista, ja monet omat stormia auttavat, muuten halvat instantit, kuten Eladamri's Call ja Lightning Helix maksavat myös valkoista, joten meinaa olla tiukoilla valkoisen manan riittoisuus.
- Search for Tomorrow diggaa jokseenkin kyseenalaisesta Panglacial Wurmista.
- 
Sakura Tribe-Elderit ovat olleet tesminnässä ja olleet ihan kivoja. Tällä hetkellä ulkona. Hyviä muun muassa Panglacial Wurmin ja Pattern of Rebirthin kanssa. Toisaalta, käyttö edellämainittujen kanssa edellyttää, että sitä ei ole alkupelin kiihdytyksissä vaihdettu lääniin. Jaa-a. Kudzunkin kanssa Käärmepapat toimivat paremmin kuin Juurimuurit. Juurimuurit ovat kuitenkin edistyksellisempiä muun muassa Chord of Callingin kanssa, johon niistä saa revittyä peräti kaksi manaa. Juuriseinät pitävät myös vastustajan alkuaggroilua Käärmepappoja paremmin hallinnassa. Juuriseinät luovat myös instant-trikeille uudet ulottuvuudet, kun sitä pääsee käyttämään sekä omalla, että vastustajan vuorolla.
- 
Primal Commandia haluan ehdottomasti kokeilla, kunhan jostain sellaisen saan hankittua.
Tarjoilkaahan ideoita. Varmaan osaan pelatessa itse parhaiten katsella, mitkä kortit toimivat hyvin ja mitkä eivät, mitä kortteja kannattaisi pelata enemmän ja mitä ottaa pois. Toki näitäkin saa ehdotella, mutta hyödyllisimpiä lienevät ideat uusista lisäyksistä: Löytyiskö joillekin korteille parempia vastikkeita? Miten pakan tehoja voisi lisätä? Mihin suuntaa teemaa kannattaisi viedä? Mitä kortteja kannattaisi kokeilla?
Kiitoksia!