Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Poromagian Legacy Pasilassa 31.7 (FBB Tropical Island yms)  (Luettu 2741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Korva

Mitä: Legacy
Milloin: 31.7.2010 Klo 11.00
Missä: Poromagialla (Junailijankuja 2, Pasila)
Mitä maksaa: 10€

Poromagia järjestää tiloissaan Helsingin Pasilassa (Junailijankuja 2) Legacy-turnajaiset 31.7. Osallistumismaksu on 10 euroa ja se menee kokonaisuudessaan palkintoihin, palkinnoista tarkemmin alla. Turnaukseen voi ilmoittautua nettisivujemme kautta tai paikanpäällä ennen turnauksen alkua, turnaukseen mahtuu 55 pelaajaa joten kaikille halukkaille pitäisi olla tilaa.

Palkinnoista:

Poromagia takaa voittajalle palkinnoksi fbb (foreign black border) Tropical Islandin tai vastaavan määrän krediittejä (150), mikäli pelaajia on enemmän kuin 15 niin myös muille kärkisijoille jaetaan palkintoja. Pelaajamäärän noustessa tarpeeksi voi myös voittajan palkinto parantua, lisäksi mahdolliset palkintokrediittinsä voi käyttää esim. Tarmoihin, dualeihin, fetseihin tai vaikka poweriin :).

Kysymyksiä voi esittää tähän threadiin tai sähköpostilla [email protected].
« Viimeksi muokattu: 30.07.10 - klo 17:22 kirjoittanut Korva »
----------------------------
Aarne Halén, jonkinmoinen pääjehu @ Poromagia
*** http://www.poromagia.com ***
(luen yv:t erittäin harvoin, maili toimii huomattavasti paremmin, etunimi.sukunimi[ät]poromagia.com)

Poissa deviant

Vs: Poromagian Legacy Pasilassa 31.7 (FBB Tropical Island yms)
« Vastaus #2 : 02.08.10 - klo 03:54 »
GW pieksut voitti thopter-cb:n semeissä ja show and telling (ei doomsdayta, mono u) finaaleissa. S&T ohitti tempo-bantin (en koskaan muista tän deckin nimeä, terravoret, knightit, tarmot ja ne normit siniset spellit).

Tiinus pelasi banttia, toinen Niemi Show and Telliä (se nuorempi jolla on parta ja vähemmän foileja), minä counter-toppia (kyllä, pelasin ilman dark ritualeja) ja voittajan nimeä en muista vaikka pelattiin kahdesti :/

Tunnustanee täällä itse jos haluaa mainetta ja kunnianhäväistystä.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Walloittaja

« Vastaus #3 : 02.08.10 - klo 05:11 »
GW pieksut voitti thopter-cb:n semeissä ja show and telling (ei doomsdayta, mono u) finaaleissa. S&T ohitti tempo-bantin (en koskaan muista tän deckin nimeä, terravoret, knightit, tarmot ja ne normit siniset spellit).

Tiinus pelasi banttia, toinen Niemi Show and Telliä (se nuorempi jolla on parta ja vähemmän foileja), minä counter-toppia (kyllä, pelasin ilman dark ritualeja) ja voittajan nimeä en muista vaikka pelattiin kahdesti :/

Tunnustanee täällä itse jos haluaa mainetta ja kunnianhäväistystä.

Voittaja oli nimeltään Jaakko Louhio ja pelasi ilmeisesti samaa dekkiä kuin 'Conissa (joten lista löytyy Triackin topicista, en tiedä oliko täysin sama setti).
Bantti jota pelasin kulkee nimellä New Horizons.

Poissa Penguinizer

« Vastaus #4 : 03.08.10 - klo 05:03 »
Pitää sanoa että se GW decki oli aika kova. Onnea voittajalle.