Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Muutoksia MTG-turnauksiin  (Luettu 4325 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lochness

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Muutoksia MTG-turnauksiin
« : 14.04.11 - klo 08:15 »
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/news/041411a

Jaahas näköjään tulee lisää Grand Prix eventtejä. Voisikohan Suomi saada nyt taas osansa GP:stä...?
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Rancid-

Vs: Muutoksia MTG-turnauksiin
« Vastaus #1 : 14.04.11 - klo 08:57 »
Mua kiinnostaa enemmän se, voisiko GP:iden palkintojakaumasta vihdoinkin tulla järkevä.

Ja myös se, montako PT:tä (ja millaisilla palkinnoilla) ensi vuonna aiotaan järjestää.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #2 : 14.04.11 - klo 09:34 »
Tuolla määrällä GP-turnauksia on hyvinkin mahdollista, että Suomeenkin sellainen saadaan. Esim. kaudella 2000-2001 oli vajaa 30 GP:tä, ja silloin niistä riitti Pohjoismaihin kaksi, joista toinen oli Suomessa. Ja nyt kun Saksa on todennäköisesti poissa laskuista GP-paikkana, mahdollisuutemme ehkä paranevat :P

(Ja ei, minulla ei ole mitään salaista tietoa tulevista GP-paikoista)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #3 : 14.04.11 - klo 09:42 »
Tuo uutinen koskee lähinnä Wizards Play Networkin vahvistamista, PT tapahtumien koplaamista GP tapahtuman kanssa yhteen ja jenkeissä Regional Prelikoiden korvaamista ylimääräisillä GP eventeillä. Näyttää siltä että Wizards haluaa voimakkaammin tukea WPN:ään kuuluvia myyjiä, mikä on ihan ymmärrettävä suuntaus.

Ja olen samaa mieltä että GP:den palkintorakenne pitäisi saada korjattua, ei ole kovin fiksua että eventti missä on 1000+ pelaajaa palkitsee niin vähän ja niin harvalle.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #4 : 14.04.11 - klo 09:57 »
Tuo uutinen koskee lähinnä [...] PT tapahtumien koplaamista GP tapahtuman kanssa yhteen

En saanut tuosta sellaista kuvaa, että PT:t olisivat aina GP:n yhteydessä, kun nimenomaan puhutaan siitä, että PT:llä ei ole sivuturnauksia. Ei se toki sulje pois sitä mahdollisuutta, että WotC järjestää lisää Magic Weekend Pariisin kaltaisia tapahtumia, mutta itse jäin siihen käsitykseen tuosta ilmoituksesta, että useimmat PT:t tulevat olemaan pelkän main eventin kokoisia tapahtumia.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nod

« Vastaus #5 : 14.04.11 - klo 09:59 »
GP Oulu!
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #6 : 14.04.11 - klo 11:02 »
Tuo uutinen koskee lähinnä [...] PT tapahtumien koplaamista GP tapahtuman kanssa yhteen
En saanut tuosta sellaista kuvaa, että PT:t olisivat aina GP:n yhteydessä, kun nimenomaan puhutaan siitä, että PT:llä ei ole sivuturnauksia. Ei se toki sulje pois sitä mahdollisuutta, että WotC järjestää lisää Magic Weekend Pariisin kaltaisia tapahtumia, mutta itse jäin siihen käsitykseen tuosta ilmoituksesta, että useimmat PT:t tulevat olemaan pelkän main eventin kokoisia tapahtumia.

Joo, luin tuon uudestaan ja olen samaa mieltä kanssasi. Tosin uskon että useammin tulee tapahtumaan tuommoinen GP+PT yhdistelmä kuin aiemmin. Tosin pelkän main eventin erottaminen mahdollistaa pienempien paikkojen käytön ja kenties hieman fiinimmät puitteet jos niin haluavat.

PT Helsinki Hotelli Kämpissä  ;D
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa jupu_

« Vastaus #7 : 14.04.11 - klo 19:27 »
Gp helsingissä olisi kyllä aika kova juttu. Tukholmakaan ei varmaan liian kaukana olisi mun budjetilla. Hyvähyvä Grand Prixejä ei ole nyt liikaa.