Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Modo ihmettelyä  (Luettu 4000 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Reanimatrix

Modo ihmettelyä
« : 20.04.11 - klo 09:40 »
en tiiä onko oikea paikka, mutta toissa päivänä modossa tapahtui kummia tai ihmettelen vieläkin et mitä tapahtui

tilanne:

kaverilla fangren marauder ja siinä kiinni strider harness ja flayer husk ja 4 -1 / -1 countteria eli oli 3/3

kaveri ajaa ku mulla on 2 lifeä ni letaaleja, mutta ennen concede gamea aattelin et lyönpä sihen yhen countterin lisää throne of gethillä ja pam se kuoli pois, mitä ihmettä eikös sen ois kuulunu jäädä pöytään 2/2 ja ajaa mut nollaan.

Eli kysymys kuin se kuoli vai onko se MoDon ihanuuksia

P.S itse tietenkin ajoin seuraavalla vuorolla letaalit sihen ja sai aikaan itkupotkuraivarit ja 2 - 1 voiton mulle oliko voittoni bugi vai kuuluuko sen mennä noin

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Modo ihmettelyä
« Vastaus #1 : 20.04.11 - klo 09:47 »
Kyllä tuo bugilta kuulostaa jos tilanne tosiaan meni niin kuin kuvailit. Marauderin pitäisi jäädä henkiin.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #2 : 20.04.11 - klo 22:09 »
Kuulostaa siltä että -1/-1 counttereiden käsittely on eriytetty koodissa creaturen kokonaisterveyden
tarkkailusta. Käsittämätöntä jos näin on, mutta onhan se tietenkin mahdollista.

If -1/-1 counters >= 5, bin Marauder.

Toinen vaihtoehto on, minkä olen itsekin todistanut, että tietyt toimenpiteet kuten prolifirate saattaa
clientin mielestä hetkeksi irroittaa equt/enchantmentit irti äijistä jolloin statebased kuolema korjaa
erheellisesti.

Joka tapauksessa suosittelen tekemään bugiraportin vaikka olitkin hyötyvänä osapuolena.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa ScoopArt

« Vastaus #3 : 20.04.11 - klo 23:23 »
Pakkohan se oli testata, mutta tulosta ei saatu replikoitua. Fangren Marauder Flayer Huskin kanssa menee tyynesti viiteen -1/-1 kountteriin muttei osoita haluja siirtyä pönttöön.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #4 : 20.04.11 - klo 23:31 »
Fangren Marauder Flayer Huskin kanssa menee tyynesti viiteen -1/-1 kountteriin muttei osoita haluja siirtyä pönttöön.

Kokeile laittaa siihen kaksi varustetta ja enemmän miinusnappeja ja nimen omaan proliferatella. Jos ei sittenkään toimi, niin on julistettava, että tuossa alkuperäisessä on tapahtunut jotain muuta vilunkia.

Poissa ScoopArt

« Vastaus #5 : 21.04.11 - klo 00:13 »
-1/-1 counterit laitettiin Marauderille proliferatella. Useamman varusteen kiinni laittamista pitänee vielä testata.