Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Miracle vastustajan vuorolla + desperate ravings  (Luettu 3297 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ttvetjanu

Esimerkkinä Thunderous Wrath http://forums.mtgsalvation.com/attachment.php?attachmentid=129809&d=1333846379

Castaan vastustajan vuorolla desperate ravingsin, revealaan ekaan nostoon kyseisin punaisen miraakkelin. Desperate ravings jatkaa resolvaamista ja (A) nostan toisen miraakkelin käteen tai (B) minulla on ennestään samanlainen kädessä tai (C) molemmat. Discardaan randomina tunderous wrathin jonka joko nostin pakan päältä tai joka minulla jo oli kädessä. Voinko castaa jäljelle jääneen kortin yhdellä manalla? Olisiko oikea teko kutsua judge paikalle ennen ravingsin castaamista jolloin vastustaja saisi readit että minulla jo on kyseinen kortti kädessä.

Poissa luma

Re: Miracle vastustajan vuorolla + desperate ravings
« Vastaus #1 : 16.04.12 - klo 22:57 »
Kun aiot castata kortin miraclella, se pitää pitää kädessä revealattuna siihen asti että miracle-triggeri resolvaa tai kortti muuten poistuu kädestäsi. Kyseistä korttia siis pystytään seuraamaan Ravingsin resolvaamisen läpi, joten molemmat pelaajat näkevät discardataanko juuri kyseinen ihme Ravingsille (jolloin sitä ei tietenkään pysty castaamaan) vai onko kyseessä jokin muu kädestäsi löytynyt kortti.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Miracle vastustajan vuorolla + desperate ravings
« Vastaus #2 : 17.04.12 - klo 09:21 »
Lisähuomautuksena, randomin valinnassa kannattaa asettaa kortit pöydälle, paljastettu kortti tietysti paljastettuna, antaa korteille numerot ja heittää noppaa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.