Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ulamog ja protection from creatures  (Luettu 3316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jazi

Ulamog ja protection from creatures
« : 02.05.12 - klo 08:25 »
Kun pelaan Ulamog, the Infinite Gyren, voiko Ulamogin ensimmäisellä abilityllä (When you cast Ulamog, the Infinite Gyre, destroy target permanent.) targetoida permanentia, jolla on protection from creatures? Eli onko creature stackissa vain spelli vai lasketaanko se myös creatureksi?

-Jussi

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Ulamog ja protection from creatures
« Vastaus #1 : 02.05.12 - klo 08:49 »
Ulamogin triggered abilityn source on kuin onkin creature vaikka se onkin vielä stäkissä tuossa vaiheessa ja täten ei voi targetoida permanenttia jolla on protection from creatures.

702.15a Protection is a static ability, written "Protection from [quality]." This quality is usually a color (as in "protection from black") but can be any characteristic value. If the quality happens to be a card name, it is treated as such only if the protection ability specifies that the quality is a name. If the quality is a card type, subtype, or supertype, the ability applies to sources that are permanents with that card type, subtype, or supertype and to any sources not on the battlefield that are of that card type, subtype, or supertype. This is an exception to rule 109.2.
« Viimeksi muokattu: 02.05.12 - klo 08:52 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.