Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pelaajia Vaasan seudulla?  (Luettu 3087 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RydeR

Pelaajia Vaasan seudulla?
« : 13.03.12 - klo 00:54 »
Eli, olen uusi pelaaja joka olisi kiinnostunut aloittamaan tätä hienoa peliä. Olen joskus pelannut muutaman pelin kaverin pakalla joten en siis itse omista edes kortteja vielä. Haluaisin tietää, että onko Vaasassa pelaajia joita kiinnostaisi ottaa laiseni nobo mukaan peliporukkaan ja mahdollisesti jopa hieman auttaa aloittamisessa. Ei viitsi kortteja ainakaan ennemmin ostaa ennen kuin tietää että olisi peliseuraa :)

Poissa RydeR

Re: Pelaajia Vaasan seudulla?
« Vastaus #1 : 21.03.12 - klo 19:55 »
Harmi ettei porukkaa täältä löytynyt. Ehkä paremmalla onnella jos täältä joskus muuttaa pois.

Poissa yugular

paupertothepeople.proboards.com

Poissa RydeR

« Vastaus #3 : 29.03.12 - klo 20:32 »
Nojoo, mutta molemmat noista threadeista 2 vuoden takaa.. Necroamista ei kaikilla foorumeilla katsota hyvällä.
« Viimeksi muokattu: 29.03.12 - klo 20:39 kirjoittanut RydeR »

Poissa yugular

« Vastaus #4 : 31.03.12 - klo 00:43 »
Nojoo, mutta molemmat noista threadeista 2 vuoden takaa.. Necroamista ei kaikilla foorumeilla katsota hyvällä.

Ei ollut tarkoitus "suolata", vaan auttaa oikeille jäljille :) Noista ketjuista näet vähän keitä kannattaa vaikka yv:llä pommittaa :)

Jos joskus jaksat Kokkolaan asti ajella niin tervetuloa cubea pelaamaan!
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Teurastaja

« Vastaus #5 : 24.04.12 - klo 14:42 »
Vaasan Magicin pelaamis mahdollisuudet olleet aika jäissä pari viime vuotta :( Meidän peliporukka hajosi siihen että nuoremmat (no okei, olin porukan vanhus) lähtivät armeijaan ja/tai muualle päin suomea opiskeleen.

Olishan se ihan kivaa jos sais uuden porukan pystyyn - ei tarvis tyytyä drafti-videoitten katseluun ja "tiedän mitä tarkoittaa tap"-kavereitten pakottamisen EDH peliin ^^

Koska vaasassa ei myöskään ole mitään liikettä - niin lähimmät prellut sun muut tapahtuu Seinäjoella, jonne olen todennäköisesti lähdössä lauantaina.

Poissa RydeR

« Vastaus #6 : 29.04.12 - klo 22:44 »
No jos jotakin actionia Vaasaan saat niin ota yhteyttä yksityisviestil muhun!

Poissa Wiszz

« Vastaus #7 : 08.07.12 - klo 10:00 »
Itse olen kesän aikana muuttamassa Vaasaan, joten jos jotain peliporukkaa saisi kasaan niin olisi erittäin hieno homma! Lähinnä legaa tulee nykyään pelattua, mutta voisihan sitä uusia aluevaltauksia tehdä.

Poissa sadisticpsychofox

Vs: Pelaajia Vaasan seudulla?
« Vastaus #8 : 16.07.12 - klo 16:33 »
Hi! Mä asun täällä Vaasassa, mutta mä ei voin puhu hyvin Suomen kieli tai Ruotsin kieli. Kuitenkin haluaisin todellakin pelata MtG mutta se on tosi vaikea löytää mitään pelejä täällä Vaasassa. Voitko puhu Englantia? Olen pahoillani, mutta minun suomi ei ole hyvä. Olen vasta asunut täällä Suomessa 3 vuotta.

I have 3 Innistrad decks and one deck based on the 2012 Core Set Fat pack.

Please feel free to contact me: [email protected]

Poissa RydeR

« Vastaus #9 : 17.07.12 - klo 18:43 »
I can speak English np but I am pretty newb when it comes to mtg, so if there are ppl here in Vaasa who would like to play and help me alittle with building a deck and stuff I would love to get in to this awesome game.

Poissa sadisticpsychofox

« Vastaus #10 : 17.07.12 - klo 20:55 »
@Ryder:

That's great! I am not that good also. It's so long time since I played and I don't even know these new cards now. Hopefully there are other players that will join us. Add me in Facebook, so we can plan to play with each other. It would be great if we have a MtG Society here in Vaasa. Thank you so much for reply! At least now, I have hope that I can use and play with my MtG cards.

Add me in Facebook: [email protected] (or) search Jongski Drunkanov.